"אסור להיכנע לדרישות השמאל והערבים. להחיל ריבונות מלאה"

השרה לעניינים אסטרטגיים, אורית פרקש-הכהן, נפגשה עם ראשי מועצת יש"ע: "יש חשיבות לקיים סדרת דיונים בקבינט המדיני-בטחוני על המשמעויות והשלכות המהלך בהקדם האפשרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/20 18:50 ז בתמוז התשפ

"אסור להיכנע לדרישות השמאל והערבים. להחיל ריבונות מלאה"
השרה פרקש-הכהן עם ראשי יש"ע, צילום: מועצת יש"ע

השרה לנושאים אסטרטגיים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני אורית פרקש-הכהן, נפגשה הבוקר (ב') עם ראשי מועצת יש"ע. בפגישה נכחו יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני, ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי ומנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני. במסגרת המפגש דנו הצדדים במשמעויות של תכנית המאה והחלת הריבונות.

ראשי מועצת יש"ע הביעו בפגישה את חששותיהם מההסכם שעתיד להתקבל בשבועות הקרובים, אשר כולל בתוכו הכרה במדינה פלסטינית והקפאה בנייה ואף הביעו התנגדות למפה המסתמנת ככל שנשענת על תוכנית טראמפ.

השרה פרקש-הכהן אמרה: "נפגשתי הבוקר עם ראשי מועצת יש"ע ושוחחנו על ההשלכות של החלת הריבונות. מדובר במהלך משמעותי בעל השלכות אסטרטגיות בהיבטים רבים ושונים על מדינת ישראל ומעמדה הבינלאומי. אני רואה צורך וחשיבות לקיים סדרת דיונים בקבינט המדיני-בטחוני על השלכות המהלך בהיבטים השונים בהקדם האפשרי".

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני הוסיף: "אני מודה לשרה על שהקדישה לנו את הזמן הראוי, כדי להסביר בפירוט רב את החששות של ההתיישבות הישראלית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. אסור לנו להיכנע לדרישות השמאל והערבים. עלינו להחיל ריבונות מלאה – לא חלקית ולא סמלית כפי שראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח".