חברי הכנסת עלו לקבר יוסף בשכם

5 חכים חדשים של הליכוד והבית היהודי נכנסו הלילה עם עוד למעלה מאלף בני אדם לקבר יוסף שבשכם, עלייה שארגנה המועצה האזורית שומרון. ראש המועצה, יוסי דגן: "אמירה משמעותית של הכנסת כלפי ההתיישבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/19 10:09 יט בניסן התשעט

חברי הכנסת עלו לקבר יוסף בשכם
הח"כים עם ראש המועצה בקבר יוסף, צילום: רועי חדי

5 ח"כים חדשים ממפלגות הימין נכנסו הלילה עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וסגנו דוידי בן ציון לקבר יוסף שבשכם, יחד עם עוד למעלה מאלף בני אדם, התפללו להצלחתם, והביעו את מחוייבותם לבניה ביהודה ושומרון ולשלמותה של ארץ ישראל. 

הח"כים החדשים שנכנסו הם עוזי דיין, אתי עטיה, אריאל קלנר ושלמה קרעי מהליכוד, ועידית סילמן מאיחוד מפלגות הימין, הם הגיעו יחד עם אלפי בני אדם שנכנסו הלילה לקבר יוסף, כחלק מהכניסה הגדולה של חול המועד פסח.

ראש מועצת שומרון דגן הודה לח"כים החדשים ואמר: "זה רגע מרגש, לראות בכניסה לקבר יוסף, 5 חכים צעירים, שאך זה נבחרו לכהן בכנסת ישראל, כשהם בוחרים, רגע לפני תחילת כהונתםלהגיע  לקבר יוסף בשכם שבשומרון, זו אמירה של תמיכה בלתי מסוייגת בהתיישבות. כולנו מתפללים להצלחתכם. הצלחתכם היא הצלחתה של ארץ ישראל. באנו לכאן כדי להתפלל שבעה בקדנציה הזו, נבנה יותר ונסלול יותר ושבקדנציה הזו נזכה לחזור באופן מלא לקבר יוסף". 

בין הנכנסים היו גם בני משפחתו של בן יוסף לבנת, שציינו במקום את יום השנה להרצחו בפיגוע ירי לפני 8 שנים בדיוק, כשהיה בדרכו חזרה מתפילה בקבר יוסף. 

חברי הכנסת החדשים בירכו על הכניסה לקבר יוסף והביעו את התרגשותם. ראש המועצה דגן הודה לכוחות הביטחון ולצה"ל שליוו את הכניסה, ולמנהלת קבר יוסף המקיימת את הכניסות עבור מועצה אזורית שומרון מדי חודש.