השר דרעי מגיב לראשונה לשריפת תמונתו: "פרובוקציה זולה. לא נפגעתי"

שר הפנים התייחס באירוע של תנועת ש"ס למקרה שאירע בהפגנת תושבי דרום תל אביב בשבוע שעבר וטען כי הוא פועל רבות למענם, "אין אבן שיכולתי להפוך שלא הפכתי. לצערי, יש דברים שלא תלויים בנו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/09/18 10:16 כד באלול התשעח

השר דרעי מגיב לראשונה לשריפת תמונתו: "פרובוקציה זולה. לא נפגעתי"
השר דרעי מגיב על שריפת תמונתו, צילום: דוברות ש"ס

שר הפנים אריה דרעי התייחס אמש (ב') לראשונה, באירוע הרמת כוסית של תנועת ש"ס בירושלים, לשריפת תמונתו בהפגנת תושבי דרום תל אביב בשבוע שעבר.

"מדובר בפרובוקציה זולה. לא נפגעתי מזה", אמר דרעי והוסיף, "ליבי עם תושבי דרום תל אביב. אני מבין את המצוקה שלהם, הייתי שם במקום כמה פעמים, ומי שלא רואה מה שנעשה שם לא מבין".

בהמשך הוא ציין כי "הרבה מאד מהתומכים ומהמצביעים שלנו נמצאים שם. אנחנו לא באים כתיירים לעשות סיבוב וללכת. האנשים הכי קרובים אלינו נמצאים שם. כילד אני זוכר כיצד היה נראה דרום תל אביב לפני כן ואיך הוא נראה היום. כאילו הגעת למדינה אחרת".

בשבוע שעבר במהלך הפגנה של תושבי דרום תל אביב נגד הטיפול הממשלתי בנושא המסתננים הבלתי חוקיים, שרפו חלק מהמפגינים את תמונתו של דרעי.

שר הפנים טען בכינוס של מפלגתו כי עשה בעבר רבות למען תושבי המקום ומלחמתם במסתננים הבלתי חוקיים, "מאז שנכנסתי למשרד הפנים ועד היום – לא נכנס מסתנן אחד! ההיפך. יצאו בכמויות גדולות מאד. אפילו השנה, שאנחנו בבעיה קשה יצאו אלפים. אין אבן שיכולתי להפוך מבחינה משפטית או אחרת שלא הפכתיי. אם מבחינת חוק הפיקדון ועוד. לצערי, יש דברים שלא תלויים בנו. לא אנחנו גרמנו למדינות השלישיות לחזור בהם ולהוריד את המתווה שהובלנו.

"יחד עם זאת, אנחנו ממשיכים לעשות לרווחת התושבים כולל תקציבים גדולים שהעברנו בהחלטת ממשלה תקציבים גדולים מאד לטובת דרום תל אביב, להתחיל לתת לתושבים שסובלים שם בפעולות יומיומיות. הנציגים שלנו שם בעירייה עושים שם פעולות יומיומיות ושקטות, לא בפרובוקציות ולא בכותרות, פעולות גשמיות ורוחניות בכל מה שניתן. אנחנו באמצע מהלך גדול, אני מקווה שהוא יצלח ונוכל לפתוח דרך המלך בלי צורך בתחנות ביניים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן