השר אריאל ל'כיפה': "רבנים ביקשו ממני שאמשיך להנהיג"

המתיחות בין ח"כ סמוטריץ' לשר אריאל עולה מדרגה: סמוטריץ' לא נרתע מהחלטתו של השר אריאל להתמודד רק לתפקיד יושב הראש של המפלגה: "יש לי אמון מלא בחברי המרכז שיקבלו את ההחלטה הנכונה".

חדשות כיפה מירב כהן 30/12/18 16:23 כב בטבת התשעט

השר אריאל ל'כיפה': "רבנים ביקשו ממני שאמשיך להנהיג"
אורי אריאל ובצלאל סמוטריץ'. ידעו ימים יפים יותר , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הקרב על תפקיד יושב הראש מפלגת האיחוד הלאומי ממשיך לעורר סערות. השר אריאל מסרב להיכנע לסמוטריץ', ומשוכנע שהוא ינצח בקרב על ראשות המפלגה: "אני שמח על האמון שנותנים בי מרבית מחברי המרכז". מפלגת האיחוד הלאומי העדיפו שלא להגיב לריב הירושה.

השר אורי אריאל, יושב הראש הנוכחי של מפלגת האיחוד הלאומי, החליט שלא יתמודד על מקום ברשימת המפלגה במידה ולא ינצח בקרב על ראשות המפלגה. "הגשתי היום את מועמדותי ליו"ר האיחוד הלאומי. אני שמח על האמון שנותנים בי מרבית מחברי המרכז. רבני האיחוד הלאומי פנו אליי בבקשה שאמשיך להנהיג את המפלגה וגם רבנים נוספים מהציונות הדתית". 

השר אריאל עומד על כך שלא הגיע זמנו לפנות את הכיסא, ויש לו הרבה מה ללמד את הדור הצעיר: " אני רוצה לפעול ביותר עוצמה ולהוביל לאחדות בציונות הדתית. אני שמח על המגמה של הצעירים אך יש לעשות זאת בתבונה ובהדרגה בעת הזו, דרוש נסיון רב שיהיה מקובל גם על נבחרי הבית היהודי לרשימה לכנסת הבאה."

חבר הכנסת סמוטריץ', משתדל שלא לפגוע באריאל, אמר ל'כיפה': "יש לי כבוד והערכה רבים לשר אריאל ואמון", והוסיף, "יש לי אמון מלא בחברי המרכז שיקבלו את ההחלטה הנכונה כדי לבנות את הקומה החדשה באיחוד הלאומי כמפלגה שמובילה את הציונות הדתית"