הרב רפי פרץ לכיפה: "עשרה מנדטים - אפשרי"

יו"ר הבית היהודי אמר באירוע השקת קמפיין איחוד מפלגות הימין, כי השטח מתעורר, וצריך להבעיר אותו; "המעלה של הציונות הדתית זה השטח. אם אנחנו נפעיל את כל השטח, נבעיר אותו, וזה מה שאנחנו יודעים לעשות וזה גם מה שלאט לאט קורה. השטח יבער - ואנשים יבואו"

חדשות כיפה מירב כהן ומשה ויסטוך, חדשות כיפה 11/03/19 22:07 ד באדר ב'

הרב רפי פרץ לכיפה: "עשרה מנדטים - אפשרי"
הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90

רשימת איחוד מפלגות הימין, הכוללת את הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה לישראל, השיקה הערב (ב') את קמפיין הבחירות שלה במלון 'שערי ירושלים'. יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, אומר לחדשות כיפה כי הערב הזה הוא "נס גדול", וכי המטרה היא "להבעיר את השטח"

"הערב הזה זה נס גדול. אחרי חודשיים שהיינו במקום לא טוב כל הכוחות חוזרים קדימה, כל החבורה מתאחדת, יש לנו מאה מטות ערים, יש לנו כל כך הרבה מקומות שבהם אנחנו עובדים. התלהבות, אש בעיניים. ואנחנו ננצח".

יש פה מועמדים במקומות ה-11 וה-12 שבטוחים שהם יהיו בכנסת. זה ריאלי?

"אני מקווה שנגיע לעשרה מנדטים. מעבר לזה זה יהיה נחמד. אני רואה את זה כאופציה אפשרית, בתוך עבודת שטח רצינית מאוד. המעלה של הציונות הדתית זה השטח. אם אנחנו נפעיל את כל השטח, נבעיר אותו, וזה מה שאנחנו יודעים לעשות וזה גם מה שלאט לאט קורה. השטח יבער - יבואו". 

הזמנת את ראש הממשלה לבוא אליך לחוות צבע אדום, אתה לא מרוצה מהטיפול שלו בחמאס?

"אנחנו פועלים מול החמאס במידתיות. החמאס צריכים לדעת, ואני אומר את זה כתושב עוטף עזה, שאיתנו לא מתעסקים. שאצלנו משלמים מחיר כבד מאוד, אין מידתיות. פגעת בנו - תחטוף".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן