הרב עמאר על הלהט"בים הדתיים: 'שיקרעו את הכיפה שלהם"

בשיעור השבועי התייחס הרב הראשי לשעבר ורבה של ירושלים למצעד הגאווה ולחוק הפונדקאות, וקשר ביניהם לבין המתיחות בצפון ובדרום. צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/18 15:41 כד באב התשעח

הרב עמאר על הלהט"בים הדתיים: 'שיקרעו את הכיפה שלהם"
הרב שלמה עמאר, צילום: יחצ

בשיעורו השבועי שנשא בסוף השבוע האחרון, התייחס הראשל"צ הרב שלמה עמאר, רבה של ירושלים ולשעבר הרב הראשי לישראל, למצעד הגאווה ולסערת חוק הפונדקאות ולמחאת הלהט"ב שבאה בעקבותיו:

"השיגעון הזה שמעבירים בארץ מעיר לעיר ממקום למקום בחוצפה. השטויות האלה של התועבות של הרשעים האלה מעשי סדום ועמורה. ה' ישים גמולם על ראשם ויציל את עמי שלא ייתפסו בעוון הזה. אוי להם מיום הדין. אנחנו מתפללים עליהם שה' יציל אותם אבל מה נעשה להם שהם ממשיכים?

"הבהמות לא עושים דברים כאלה. זה עלבון לבהמות. זה מעשים שלא היו, זה ה-50 שערי טומאה. ועוד מתגאים בזה? איבדו כל צלם אלוקים" אמר הרב והוסיף "הם הורסים את עצמם והורסים את המשפחות שלהם. הורים בוכים במר נפשם ומתביישים לצאת. 

"זה ה-50 שערי טומאה, שלוקחים את הדברים המכוערים והבזויים ביותר ומתגאים בהם ומתפארים בהם. רוצים שהרבנים לא יגידו מה שכתוב בתורה. זאת התורה והיא תהיה והיא תישאר ולא יעזור כלום.

הפגנה נגד מצעד הגאווה בירושלים

הפגנה נגד מצעד הגאווה בירושליםצילום: להב"ה

"והגרועים ביותר, והגרועים ביותר ביותר, שיש אנשים שקוראים לעצמם כביכול שומרי תורה ומצוות. יותר טוב שיקרעו את הכיפה שלהם וכל קשר עם הדת. ישרפו אותו, לא יקרא שם ה' עליהם כלל. אין טומאה יותר חמורה מזו. התורה החמירה בזה יותר מכל דבר אחר. הם לא מתביישים.

"בזמן שהחיילים שלנו עומדים על הגבולות בסכנות. הדרום כולו שרוף ובצפון כל יום יש טילים. זה מה שהם רוצים לעשות? מי יודע אם אין פה איזה עידוד של שונאי ישראל. מי יודע מה הולך כאן מתחת לפני השטח?"

צפו בדבריו של הרב עמאר: (החל מ-58:25)