הרב אבינר מבהיר: מחזק את התמיכה באלקין

בעקבות הפרסום לפיו הוא שוקל להסיר את תמיכתו במועמדות השר לראשות עיריית ירושלים, בשל עמדותיו המדיניות, פרסם הרב מכתב חדש. "התחזקה עוד יותר התמיכה בו, הוא מתאים לתפקיד", כתב

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/18 17:11 כט בתמוז התשעח

הרב אבינר מבהיר: מחזק את התמיכה באלקין
הרב אבינר, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

על רקע הפרסום בעיתון "יום ליום", לפיו הרב אבינר חזר בו מתמיכתו בשר זאב אלקין, פרסם היום (ה') הרב מכתב חדש שבו ציין כי רק "התחזקה התמיכה באלקין".

"לשאלתך אם חזרתי בי בתמיכתי בו", פתח הרב אבינר את מכתבו, "ודאי כל אדם שפונה אליי עם מידע חדש אני אומר לו שאשקול את הדבר ואבדוק וכך היא המידה הנכונה. ואכן לאור כל הפניות השונות עד כה התחזקה עוד יותר התמיכה בו, ואני מודה לכל הפונים אליי".

הרב הוסיף את הסברו מדוע הוא תומך דווקא בשר אלקין וכתב: "ובוודאי הוא יביא ברכה לעיר קודשנו הן במובן הרוחני והן במובן הלאומי הכלכלי והארגוני". בסביבת השר אמרו כי מכתב זה עוצר את רצף השמועות המכוונות אך חסרות הבסיס על הסרת התמיכה של הרב אבינר באלקין.

השבוע קיבל השר אלקין תמיכה נוספת מהרב דב ליאור, מבכירי הרבנים של הציבור הדתי לאומי, שהתייחס למועמדותו של אלקין לראשות העיר ואמר: "נוכחתי לדעת שהוא מתאים לתפקיד חשוב זה".

הבוקר פורסם בעיתון "יום ליום" שהרב אבינר, החליט לשקול מחדש את תמיכתו באלקין, לאחר שגילה כי עמדותיו המדיניות באשר לעתידה של ירושלים לא הוצגו בפניו כלל, ומנוגדים לעמדותיו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן