המשנה ליועמ"ש החדש: בוגר המדרשיה ומרכז הרב

עו"ד רז נזרי, יחליף בתפקיד את אבי ליכט שפרש ,וישמש כמשנה של היועץ המשפטי לממשלה לניהול ולתפקידים מיוחדים. מנדלבלט: "שרת המשפטים קיבלה את המלצתי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/05/18 17:47 יז בסיון התשעח

המשנה ליועמ"ש החדש: בוגר המדרשיה ומרכז הרב
המשנה החדש. רז נזרי, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

רז נזרי מונה היום (חמישי) לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, זאת לאחר ששרת המשפטים איילת שקד קיבלה את המלצתו של אביחי מנדלבליט.

"עם כניסתי לתפקיד", כתב מנדלבליט למשפטני יעוץ וחקיקה, "הגדרתי כאחד מהיעדים הניהוליים המרכזיים שלי את כינונו של תפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לניהול ולתפקידים מיוחדים".

לדבריו, מטרת התפקיד היא בעיקר לבצע "תפקידים מיוחדים כזרועו הארוכה של היועץ". עו"ד אבי ליכט היה המשנה הראשון בתפקיד זה ולאחר שהודיע על סיום עבודתו החל היועמ"ש לתור אחר מחליף.

"לאחר שנועצתי בנושא עם שרת המשפטים ומנכ"לית משרד המשפטים", המשיך היועמ"ש, "קיבלה השרה את המלצתי למנות לתפקיד את עו"ד רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה למשפט ציבורי-חוקתי.

נזרי (46) הוא בוגר המדרשיה בפרדס חנה, וישיבות מרכז הרב וחיספין. בצה"ל הוא שירת כלוחם בגולני ואת את דרכו במשרד המשפטים החל בשנת 2001, כאשר שימש כעוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. בהמשך כיהן בשני תפקידי משנה ליועמ"ש בתחומים שונים
 
יש לציין כי נזרי ימשיך לכהן במקביל גם כמשנה ליועץ למשפט ציבורי-חוקתי לפרק זמן משמעותי כפי שייקבע בהמשך.