משפחת הנרצחת בפיגוע שוברת שתיקה: "לא יכולים לשתוק יותר"

משפחתה של רינה שנרב הי"ד בתגובה חריפה לשר הביטחון יואב גלנט בעקות אמירותיו על כך שרוצחי בת שבע ניגרי יינמקו בכלא: "4 שנים שאנחנו בעיקר שותקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/23 08:45 ח באלול התשפג

משפחת הנרצחת בפיגוע שוברת שתיקה: "לא יכולים לשתוק יותר"
רנה שנרב הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

משפחת שנרב, שבתם רינה הי"ד נרצחה בפיגוע קשה בבנימין, לא מרבים להתבטא בתקשורת, אבל אמירה אחת של שר הביטחון יואב גלנט גרמה להם לשבור שתיקה ולחשוף מעט ממה שעובר עליהם בכל הנוגע למשפט של הרוצחים.

משפחת שנרב כתבה: "4 שנים שאנחנו בעיקר שותקים. אבל אחרי דברי שר הבטחון שאמר:"המחבלים שרצחו באכזריות את בת שבע נגרי ז"ל יינמקו בכלא לשארית חייהם", הרגשנו חרב שננעצת לתוך הלב שלנו, ואנחנו כבר לא יכולים לשתוק יותר.

אז הנה מה זה אומר "יינמקו בכלא": 4 שנים ושבועיים אחרי הרצח של רנה שלנו הי"ד, המשפט של הרוצחים רק התחיל לפני מספר חודשים. הוא אמור לקחת בערך 4 שנים.כלומר - רק בערך 8 שנים אחרי הרצח הם ייענשו. הרוצחים מגיעים לבית המשפט מסופרים לפי מיטב צו האופנה. מחוייכים, מחוזקים על ידי בני משפחותיהם שמגיעים ושולחים להם נשיקות וחיזוקים - מול עינינו.



הסנגורים שלהם מבזים בצורה מזעזעת את בית המשפט, את המדינה,את המשפחה. עסקאות טיעון רבות נעשו ללא ידיעת אף אחד ושיחררו הביתה שותפים רבים לרצח. זה לא להינמק בכלא.זו לא ענישה.זו לא הרתעה. זה להמשיך ולשפוך את דמם של הנרצחים. זה לפזר חול בעיניי עם ישראל. וזה לתת כוחות למחבלים.כפשוטו".

לסיום כתבו בני המשפחה: "שר הביטחון וממשלת ישראל - אתם מחוייבים להסיר את הרוע בעולם, אנחנו, משפחת שנרב, יחד עם המוני בית ישראל, עושים כל שביכולתינו כדי להפיץ כמה שיותר טוב בעולם.הטוב של רנה".