המינוי של המועמד לראשות מועצת בנימין - שיכול להפוך להיסטורי

המועמד לתפקיד ראש מועצת בנימין, קובי אלירז, מכריז על הסגנית הראשונה אותה הוא ימנה במידה וייבחר לתפקיד הנחשק: חמדה שמעון-סיגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 09:25 ד באלול התשפג

המינוי של המועמד לראשות מועצת בנימין - שיכול להפוך להיסטורי
קובי אלירז והסגנית המיועדת | , צילום: מטה הבחירות קובי אלירז - לראשות מועצת בנימין

היסטוריה במועצת בנימין: לראשונה - אישה תמונה לתפקיד סגנית ראש המועצה. קובי אלירז, המועמד לתפקיד ראש מועצת בנימין מכריז הערב על הסגנית הראשונה אותה הוא ימנה לאחר כניסתו לתפקיד: חמדה שמעון-סיגל, תושבת הישוב דולב שבמערב בנימין.

המינוי של המועמד למועצת בנימין

צילום: מטה הבחירות קובי אלירז - לראשות מועצת בנימין

חמדה, ילידת מבוא חורון שבבנימין, נשואה לבנצי, אמא ל-6 ילדים, עוסקת בתחום הניהול האדמיניסטרטיבי חינוכי, כיום ברשת אמי"ת. "חמדה בעלת ניסיון רב בניהול פרוייקטים, תקציבים וצוותים. חמדה תוביל את המהפיכה החינוכית שאנחנו מתכננים בבנימין, במסגרת תוכנית 'חינוך בראש'", אומר קובי אלירז.

"היא תגבש תוכנית עבודה מסודרת ותלווה את אגף החינוך במועצה ובתי הספר ביישובים ביישום התוכנית ובהובלת בתי הספר שלנו לפסגת החינוך בישראל". אלירז מבהיר כי חמדה תהווה ייצוג נשי בהנהלת המועצה הבכירה. "יחד בע"ה נוביל את בנימין למצות את הפוטנציאל האדיר שלה בתחום החינוך ובכלל".

חמדה שמעון-סיגל מסרה: "קובי אלירז הוא הדמות שיכולה להוביל את המועצה קדימה ואני מודה לו על הבחירה בי. מדובר באיש מקצוע עם ניסיון, הבנה של החומר ובעיקר - יש לו חזון לבנימין. אני שמחה להצטרף למאמץ להפיכת בנימין למובילה בכל התחומים ובמיוחד בתחום החינוך".