מורת הלכה ור"מית: מנכ"לית חדשה לארגון הרבנים הליברלי

המנכל"ית החדשה של בית הלל היא הרבנית שלומית פיאמנטה, תושבת מצפה נטופה: " אין דבר נכון יותר בעינינו מהנהגה תוך שיתוף פעולה של רב ורבנית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 13:00 כז באב התשפג

מורת הלכה ור"מית: מנכ"לית חדשה לארגון הרבנים הליברלי
שלומית פיאמנטה, המנכ"לית החדשה של בית הלל | , צילום: קרדיט הדר הכט HDR Visuals

ארגון בית הלל מינה היום (ב') מנכ"לית חדשה - הרבנית שלומית פיאמנטה. "כארגון שחרט על דגלו שותפות מלאה בין רבנים ורבניות, אין דבר נכון יותר בעינינו מהנהגה תוך שיתוף פעולה של רב ורבנית", נכתב בפוסט ששותף בחשבון הפייסבוק של הארגון. "הרב מאיר נהוראי, יו"ר הארגון, עם הרבנית שלומית פיאמנטה כמנכ"לית".

מלמדת תורה במסגרות שונות בקהילה ופעילה בארגון תפילות נשים עם קריאה בתורה

הרבנית שלומית היא מוסמכת כמורת הלכה, לימדה כר"מית במדרשת עין הנציב, ואף עבדה בבית הלל בתפקידי ניהול ותוכן בשנים האחרונות. תושבת מצפה נטופה, נשואה ואם לארבעה. מלמדת תורה במסגרות שונות בקהילה ופעילה בארגון תפילות נשים עם קריאה בתורה. בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ועבדה במספר מסגרות עם נוער בסיכון.

בהודעת בית הלל נכתב: "בעת הזו, החברה הישראלית זקוקה לקול של בית הלל יותר מתמיד. זה קול של הנהגה רבנית שמקשיבה באמת, מכבדת דעות שונות, רואה ברכה באתגרים הרוחניים שמציאות ימינו מזמנת", עוד נכתב: "קול שיודע שהתורה מתאימה להווה וההווה זקוק לתורה, וניגש לשאלות הגדולות בעיניים פקוחות ובמחויבות הלכתית מלאה".