"לא מחפש תפקיד חדש": הרב הודיע על עזיבת המכינה בעלי - זו הסיבה

הרב נתנאל אלישיב הודיע כי הוא עוזב את תפקידו במכינת "בני דוד" בעלי, בה לימד במשך 19 שנים, והסביר את החלטתו: "הרגשתי שמה שנשאר זה כבר פחות מן המינימום הסביר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 21:51 כו באב התשפג

"לא מחפש תפקיד חדש": הרב הודיע על עזיבת המכינה בעלי - זו הסיבה
הרב נתנאל אלישיב, צילום: Maslano, CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

הרב נתנאל אלישיב מהיישוב עלי, הודיע היום (א') כי לאחר 19 שנים החליט לעזוב את מכינת "בני דוד" בעלי, בה שימש כר"מ. בפוסט ששיתף בחשבון הפייסבוק שלו, סיפר על הגורמים שהובילו אותו להחלטה להיפרד מהמוסד. "לאחר 19 שנים טובות של עבודה ושליחות במוסדות בני־דוד עלי, אני יוצא לדרך עצמאית".

"הרגשתי שמה שנשאר זה כבר פחות מן המינימום הסביר"

בפוסט ששיתף בחשבון הפייסבוק שלו, סיפר על גלגוליו השונים במכינה, והסביר כי החלטתו לעזוב נובעת מצמצום שיעוריו במוסדות בני דוד. "לפני כמה שבועות הוחלט לצמצם עוד יותר את היקף השיעורים, והרגשתי שמה שנשאר זה כבר פחות מן המינימום הסביר כדי להיות חלק, אז העדפתי לסיים את עבודתי בבני דוד". לדבריו: "לא קיבלתי החלטה זו בשמחה, כי חשבתי שניתן היה להגיע לתוצאה אחרת, אני גם לא סותם את הגולל על האפשרות שבעתיד נחדש את שיתוף הפעולה".

הרב שיתף בשאיפותיו המקצועיות לעתיד: "אני לא מחפש עכשיו תפקיד חדש. הצעות כאלו היו וישנן, אבל ברצוני להקדיש לפחות את השנה הקרובה כדי לחזק ולהרחיב את תחומי העשייה האחרים שלי" הסביר, ופירט: "הוצאת מספר ספרים חשובים, הרחבת מפעל ההרצאות והמפגשים עם הציבור הרחב, פעילות לשם חיזוק הלכידות בחברה הישראלית, קשר עם יהדות התפוצות ואף ייסוד בית מדרש וירטואלי".