נשבר הלב: התמונה של השר הצעיר מעל מיטת אביו

הרב יששכר וסרלאוף זצ"ל הובא למנוחות: "מגדלור של אהבה, ערכים, תורה, דרך ארץ, דאגה ומסירות אינסופיים" | רבנים, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור, באו לחלוק היום כבוד אחרון לאביו של השר וסרלאוף

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 19:31 כו באב התשפג

נשבר הלב: התמונה של השר הצעיר מעל מיטת אביו
וסרלאוף בלוויית אביו, צילום: דוברות

השר יצחק וסרלאוף, קבר היום (א') את אביו, הרב יששכר וסרלאוף, שנפטר בשבת. במהלך הלוויה הספד קורע לב: "אבא, אבא שלי, החברותא שלי, החבר הכי טוב שלי, היועץ הכי קרוב שלי,
אבא, שדאג תמיד שיהיה לי טוב", אמר בכאב. "אבא, שהבטיח לי תמיד שאין מה לדאוג כי הוא פה בשבילי, אבא, שחיכה בקוצר רוח כל שבוע לחברותא שלנו, אבא שבכה בדמעות בראיון בהשבעה שלי לשר, 'קיוויתי שהוא יהיה ראש ישיבה'".

עוד אמר: "בשבת האחרונה זכינו להיות יחד איתך. כל כך שמחת ושרת בקבלת שבת קרליבך שעשינו, וכל כך בכינו כששרנו בידיד נפש 'קל נא רפא נא'. התפילה, השירה הרגש והבכי, תמיד היו ביחד אצלך", המשיך ואמר השר. "כשלפעמים לא היה לי זמן לבקר אותך מספיק, והרגשתי נקיפות מצפון, אתה זה שהודעת לי שאתה דורש שאתמקד בשליחות ולא אהיה מוטרד בכלל מנקיפות המצפון". בסיום ההספד ביקש השר וסרלאוף על פי צוואת אביו מכל הנוכחים לשיר יחדיו את הפיוט "י-ה אכסוף" שאותו שרו כל משתתפי הלוויה בדמעות.

התמונה של השר הצעיר מעל מיטת אביו

וסרלאוף בלוויית אביו

וסרלאוף בלוויית אביו צילום: דוברות

דמות מוכרת ומשפיעה בציונות הדתית

הרב וסרלאוף זצ"ל נחשב לדמות מוכרת ומשפיעה בציונות הדתית, איש חינוך מפורסם שהעמיד דורות של תלמידים רבים אותם אהב כבניו. כיהן כראש הישיבה התיכונית "אהבת חיים" בכוכב השחר. הבוקר עלה לגנזי מרומים לאחר שחלה בשנה האחרונה והוא בן 72 בפטירתו. נולד בשנת תשי"א לאביו הרב יצחק ז"ל ולאמו מרת פייגא ע"ה והתגורר בעיר העתיקה בירושלים.