ראש הישיבה המליץ לתלמידיו - אלה שלושת המסלולים הכי טובים

בישיבת הר עציון יצאו לחופשת בין הזמנים כשרבני הישיבה ממליצים לתלמידים על מסלולי הטיול האהובים עליהם. הרב מדן המליץ בין היתר על הסרטבה וייעץ: "יש להתכונן למסלול על ידי קריאת כתבי יוספוס פלביוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 22:41 כא באב התשפג

ראש הישיבה המליץ לתלמידיו - אלה שלושת המסלולים הכי טובים
הר הסרטבה, הרב מדן ממליץ, צילום: Moshe Shai/FLASh90

תלמידי ישיבות ההסדר יצאו לא מכבר למספר שבועות של חופשת בין הזמנים, זמן בו אפשר להתרענן, לטייל ולאגור כוחות לקראת השנה הבאה. בישיבת הר עציון העלו פוסט לפייסבוק בו רבני הישיבה ממליצים לתלמידים על המסלולים האהובים עליהם. בין היתר, היה זה ראש הישיבה הרב יעקב מדן שהמליץ על מערת חריטון, הר הסרטבה ומסע אופניים בעקבות לוחמי העצמאות.

לעלות בשביל הירוק למרפסת התצפית

הרב לא הסתפק רק במסלולים והמליץ לתלמידיו על ההכנה האידיאלית לטיול ועל המסלולים עצמם. כך במסלול להר הסרטבה ממליץ הרב: "יש להתכונן למסלול על ידי קריאת כתבי יוספוס פלביוס, וספרי טיולים. בחזרה מההר, מומלץ לעלות בשביל הירוק למרפסת התצפית ליד הבסיס הצבאי שמשקיפה על נחל תרצה, ממנה ניתן לראות את המסלול התיאורטי שערכו בני ישראל מחציית הירדן להר גריזים".

הרב מדן

הרב מדן צילום: Oren Nahshon / FLASH90

המלצות גם לאלה שאינם "מיטיבי לכת"

ראש הישיבה הרב ליכטנשטיין וגם הרב מיכאל אדרעי המליצו לתלמידיהם לצאת ולטייל. הרב פיני כהן המליץ על מקומות מעט פחות מאתגרים ובינהם "מצפה עמי", בצפון. הרב אוריה דור הציע גם הוא שני מסלולים: למיטיבי לכת המליץ על הליכה מעין פרת לעין מבוע; ולאלה שמעדיפים יותר לנוח ופחות לצעוד, המליץ על שמורת טבע "עין אפק" שבקריות.

ישיבת הר עציון

ישיבת הר עציון צילום: Gershon Elinson/Flash90