סיים קורס בגיל 41: התמונה המרגשת של הקצין הסרוג ושמונת ילדיו

קצין סרוג חדש הצטרף לשורות צה"ל: אחרי 20 שנה של שירות מילואים, החליט יאיר ויס לגשת לקורס קצינים. בתמונה מרגשת מסיום הקורס, נראה הקצין הטרי מוקף בשמונת ילדיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 18:44 יג באב התשפג

סיים קורס בגיל 41: התמונה המרגשת של הקצין הסרוג  ושמונת ילדיו
הילדים חושפים את הדרגות, צילום: דובר צה"ל

סיום קורס קצינים זה תמיד עניין גדול - הקורס דורש רצינות וזמן, ובעיקר מעיד על מחויבות אמיתית לשירות בצה"ל ולהגנה על המדינה. אבל במקרה של יאיר ויס מדובר בעניין גדול אפילו יותר. ויס בן ה- 41 הוא אב לשמונה ילדים, עם רזומה של שירות סדיר ומילואים שנמשך מעל 20 שנה, ועדיין, כל זה לא הספיק לו. כעת סוף סוף הוא גם קצין במילואים - בחיל שבו התחיל את שירותו הצבאי, חיל התותחנים.

התמונה המרגשת של הקצין ו- 8 ילדיו

הקצין הטרי ומשפחתו

הקצין הטרי ומשפחתו צילום: דובר צה"ל

"החליט שהוא מעוניין לתרום עוד מעצמו"

בפוסט ששותף בחשבון הפייסבוק הרשמי של צה"ל, נכתב: "לאבא שלי יש דרגות. בין שמונת הילדים שבתמונה, מסתתר אבא שלהם - סרן (מיל') יאיר ויס, שהפך לקצין בגיל 41", עוד נכתב כי, "יאיר התגייס לפני כ-20 שנה כלוחם תותחנים והמשיך לשרת במילואים. לפני שלושה חודשים החליט שהוא מעוניין לתרום עוד מעצמו ויצא לקצונה בחיל הטכנולוגיה והאחזקה".

"בחודש שעבר סיים בהצטיינות את הקורס, וסגר מעגל כששובץ כקצין טנ"א ב…חיל התותחנים", הוסיפו, ולצד תמונת המשפחה הנרגשת והגאה, כתבו: "כמובן שמשפחתו וילדיו הגאים היו שם כדי לחשוף את דרגות הקצונה של אבא".