ברוך דיין האמת: עו"ד נפתלי ורצברגר הלך לעולמו

עורך הדין ורצברגר ז"ל היה איש ארץ ישראל שנאבק למען ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון | שמואל מידד מנכ"ל חוננו ספד לו: "בעל לב ענק. היה בדורו חוננו של איש אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 22:21 כט בתמוז התשפג

ברוך דיין האמת: עו"ד נפתלי ורצברגר הלך לעולמו
ברוך דיין האמת, צילום: shutterstock

הלך לעולמו עורך הדין נפתלי ורצברגר ז"ל. היה ממובילי המאבק המשפטי למען ההתיישבות והמתיישבים. בארגון חוננו כינו אותו, היה איש ארץ ישראל". ורצברגר עמד במשך עשרות שנים בחזית המאבק המשפטי של ההתיישבות בבתי המשפט, בשלל הליכים. נפתלי הוא בנו של איש הכותל וניצול השואה בנימין זאב ורצברגר ז"ל.

הלוויתו תצא הלילה (ג') בשעה 24:00 מבית ההלוויות שמגר בירושלים. בין השאר בלט ורצברגר בייצוג מאות ממתנגדי תוכנית ההתנתקות, הפינוי בעמונה, חידוש היישוב היהודי בחברון, לצד התעסקות עם שלל סוגיות משפטיות הנוגעות ליהודה ושומרון ולזכויות המתיישבים.

נפתלי ורצברגר ואחותו ציפי, יחד עם רב הכותל. עם הספר

נפתלי ורצברגר ואחותו ציפי, יחד עם רב הכותל. עם הספר 'הכותל של בנימין' על אביו צילום: טליה בן-סבו

"נפתלי מותיר אותנו, כמו את עם ישראל, עם חלל גדול"

ורצברגר היה מעורכי הדין הבולטים עוד לפני הקמת ארגון חוננו, ועם הקמת הארגון נשכר ורצברגר רבות ע"י ארגון חוננו במשך שנים רבות. שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו ספד לו: "נפתלי ורצברגר, עורך הדין בעל הלב הענק היה בדורו חוננו של איש אחד. נפתלי מותיר אותנו, כמו את עם ישראל, עם חלל גדול. ניצה וכל משפחת ורצברגר היקרה, תנוחמו מן השמים. אנחנו רואים את עצמנו כתלמידיו וממשיכי דרכו של נפתלי ז"ל".