הרב אברהם סתיו: "התמונה של התינוקת שחוסמת כביש - יפהיפיה"

הרב אברהם סתיו טוען כי התמונה ובה פעוטה מונחת באמצע הכביש כחלק מהמחאה נגד הרפורמה המשפטית "יפהפיה וסימבולית": "יכול להיות שנעשתה גם במידה של בטיחות סבירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 15:21 כב בתמוז התשפג

הרב אברהם סתיו: "התמונה של התינוקת שחוסמת כביש - יפהיפיה"
הרב אברהם סתיו, צילום: מרים צחי

תמונה ובה פעוטה יושבת על שמיכת תינוקות, המונחת על מעבר חצייה באמצע הכביש ובידה דגל ישראל כחלק מהמחאה נגד הרפורמה, הצליחה להסעיר היום (ג') את הרשת. חלק מהגולשים טענו כי מדובר בפייק מצד תומכי הרפורמה וחלק הביעו זעזוע וביקרו בחריפות את המפגינים. מי שלא הצטרף לשתי קבוצות אלו, הוא הרב אברהם סתיו שראה את התמונה וטען כי מדובר בתמונה "יפהפיה וסימבולית".

"דעה לא פולרית", כתב הרב אברהם בעמוד הטוויטר שלו, "התמונה של התינוק שחוסם כביש היא תמונה יפהפיה, סימובלית, מלאת אירוניה מודעת-לעצמה, ובהינתן האוטובוסים הריקים יכול להיות שנעשתה גם במידה של בטיחות סבירה".

התמונה של התינוקת:

צילום: Liron Almog /Flash90

מעיין אדם: "רואה בזה סיכון מופרע ומדאיג, אפילו אכזרי"

כאמור, חלק מהמגיבים על התמונה הביעו זעזוע ביקרו בחריפות את המפגינים, ביניהם אשת התקשורת מעיין אדם שלא הצליחה לחסוך במילים. "התמונה הזאת קשה לי מאוד", הודתה, "משתדלת לא לשפוט אף הורה על אף החלטה שלו, אבל רואה בזה סיכון מופרע ומדאיג, אפילו אכזרי. פעוטה בשמש על מעבר חצייה חשוף ביום שבו כולם בזעם ואין לדעת מה יוליד רגע או מאיפה יגיע אופנוע או קורקינט". אדם סיכמה את דבריה, "לא מתייחסת למחאה או ללגיטמיות שלה, נטו לאחריות הורית בסיסית. הבטן מתהפכת".