התפטר מתפקידו הציבורי - כדי להתמודד לראשות המועצה הסרוגה

עוזאל ותיק, בכיר משרד הפנים, הודיע כי ירוץ לראשות מועצת קדומים. ראש המועצה הפורש הביע את תמיכתו: "הוא האיש הנכון בזמן הנכון ויצעיד את קדומים קדימה, להמשך תנופה וצמיחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 12:52 ג בתמוז התשפג

התפטר מתפקידו הציבורי - כדי להתמודד לראשות המועצה הסרוגה
עוזאל ותיק, צילום: ניצי אילן

עוזאל ותיק, מנהל אגף בכיר לדוברות, תקשורת והסברה במשרד הפנים, הכריז היום (ה') על התמודדותו לראשות מועצת קדומים. ותיק, לשעבר סגן וממלא מקום ראש מועצת קדומים, גדל בקדומים ופועל בהתנדבות ביישוב שנים רבות בוועדות השונות ובפעילות חברתית וקהילתית למען קידום היישוב. נשוי למרב ואב לשישה ילדים. בשנה האחרונה משמש כממונה מטעם שר הפנים להקמת מועצה מקומית חדשה בשומרון.

"יש לי עוד תכניות רבות אותן אני מתכוון להגשים"

ראש מועצת קדומים הפורש, חננאל דורני אמר כי "אחרי כ- 16 שנים שבהן אני מכהן כראש מועצת קדומים במהלכן הובלתי תנופת בנייה ופיתוח כולל קידום תכניות לבניית אלפי יחידות דיור, גמלה בליבי ההחלטה לא להתמודד לקדנציה נוספת". עוד אמר: "בטוח כי עוזאל הוא האיש הנכון בזמן הנכון ויצעיד את קדומים קדימה, להמשך תנופה וצמיחה".

חננאל דורני הודיע כי לא יתמודד שנית

חננאל דורני הודיע כי לא יתמודד שנית צילום: מירי צחי

חננאל דורני, ראש המועצה המכהן של קדומים ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר הודיע על תמיכתו בעוזאל ותיק לראשות המועצה וקרא לתושבים להצביע בעבורו: "לאחר שנים רבות של ניסיון ציבורי ועסקי במשרד הפנים, בצבא, ברכבת הקלה בירושלים, ברשויות מקומיות ובגופים נוספים, החלטתי שבשלה העת להביא את הידע והניסיון שצברתי למען קדומים, למען פיתוח נוף ילדותי, למען התושבים ולמען ילדינו", אמר ותיק.

"אני עובר מהשלטון הארצי לשלטון המקומי ומביא איתי ניסיון עשיר מפעילותי במשרדי ממשלה ובמגזר הפרטי, כמו גם את הידע הרב שצברתי בתחום הרשויות המקומיות בכלל וביו"ש בפרט" אמר ותיק, והודה לדורני על תמיכתו. "יש לי עוד תכניות רבות אותן אני מתכוון להגשים. לא באמצעות פתרונות קסם, סיסמאות או הבטחות ללא כיסוי, אלא באמצעות עבודה קשה, יצירתיות וחזון".