הרבנית הודיעה שהיא עוזבת: "השתדלתי להוסיף אור"

רבנית אולפנת להבה שבקדומים, שולמית בן שעיה, הודיעה כי היא עוזבת את תפקידה: "ביקשתי להניף גבוה וכמה שיותר גבוה את דגל התורה והחינוך ליראת שמים, לאהבת ה' ולתורתו, כאן בתוך קהילתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 10:09 ל בסיון התשפג

הרבנית הודיעה שהיא עוזבת: "השתדלתי להוסיף אור"
צילום: פרטי

רבנית אולפנת להבה שבקדומים, שולמית בן שעיה, הודיעה אתמול (א') כי היא עוזבת את תפקידה. בפוסט ששיתפה בחשבון הפייסבוק שלה, נפרדה מהאנשים איתם עבדה בשנים האחרונות. "בימים אלו אני מסכמת ומסיימת שבע שנים בהם זכיתי לשמש כרבנית אולפנת להב"ה", פתחה וכתבה.

"כששאלתי את עצמי עם תחילת תפקידי למה לחזור למערכת החינוך אחרי שנים שהתנתקתי ממנה התשובה שלי הייתה ברורה. ביקשתי להניף גבוה וכמה שיותר גבוה את דגל התורה והחינוך ליראת שמים, לאהבת ה' ולתורתו, כאן בתוך קהילתנו, ולעשות זאת דרך מתן מענה רוחני, תורני ואמוני לבנות הנוער שלנו ובתוך האולפנה המשמשת עוגן מרכזי בחיי היישוב". 

"השתדלתי להתעסק לא רק בחושך"

"השתדלתי, יחד עם הצוות כולו, להוסיף אור ולא להתעסק (רק) בלסלק את החושך", הוסיפה וכתבה. "כולנו ערים ומודעים לאתגרי החינוך הרבים הנוכחים במערכת החינוכית כולה ולובשים פנים חדשות כל תקופה", לדבריה: "הדרך המרכזית ואולי גם היחידה בדורנו למתן מענה היא אך ורק על ידי תוספת של עוד ועוד אור". לסיום כתבה: "מבקשת להודות לכם ההורים ולקהילה כולה על האמון, על השותפות ועל היחד. ברכת ה' עליכם ועלינו כולנו".