תיעודים נדירים, סיפורים וראיונות: הסרט על חייו של הרב דרוקמן יצא לדרך

החלו הצילומים הסרט שיספר על חייו ועשייתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, בהובלת פורום "הננו" הפועל להנחלת מורשתו: "יאפשר נגיעה בכלל הנושאים שהוביל הרב למען התורה, העם והארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 11:24 יט בסיון התשפג

תיעודים נדירים, סיפורים וראיונות: הסרט על חייו של הרב דרוקמן יצא לדרך
צילום: דוברות

חמישה חודשים לאחר פטירתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרקומן, נערך אתמול (ד'') יום הצילומים הראשון במסגרת סרט שיספר על חייו ועשייתו של הרב, בהובלת פורום "הננו" הפועל להנחלת מורשתו של הרב מקווים שלקראת ציון השנה לפטירתו של הרב הסרט כבר יהיה נגיש לציבור.

הבמאי יואב אליצור, שאף למד אצל הרב דרוקמן, הפגיש את ארבעת העוזרים של הרב שהיו לצידו בשלושים השנים האחרונות ואלה אפשרו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים ואל היחסים המיוחדים שפיתחו איתו.

צילום: דוברות

"יאפשר נגיעה בכלל הנושאים שהוביל הרב למען התורה, העם והארץ"

בהמשך קיים ראיון עם חתנו הרב שמעון לפיד שעומד היום בראש ישיבת אור עציון. כמו כן רואיינו תלמידיו של הרב, יקי מנדלסון והרב שוקי פריאל, שהרב שלח אותם לברית המועצות מיד עם נפילת מסך הברזל, והם שיתפו בהתרגשות את הגעתם המיוחדת של הרב והרבנית לליל הסדר במשך שנתיים רצופות, בקייב ובסנט פטרסבורג, ומאות האנשים שהשתתפו בסדרים שהרב ערך שם.

הרב דרוקמן

הרב דרוקמן צילום: Avi Dishi/Flash90

יניב סופן מנהל מיזם 'הננו' ועוזרו של הרב דרוקמן בשנים האחרונות סיפר על מטרתם  "יצאנו היום לדרך במטרה לאפשר לכל מי שיבקש לפגוש את האישיות המיוחדת של הרב. הסרט יכלול תיעודים אישיים, סיפורים וראיונות, ויאפשרו נגיעה בכלל הנושאים שהוביל הרב למען התורה, העם והארץ".