צפו שומרים שבת: הקבוצה הדתית פרשה מהתחרות וזכתה למחיאות כפיים סוערות

קבוצת Trigon 5990 מתיכון אמי"ת במודיעין פרשה מתחרות רובוטיקה בגלל שהמשחק נערך בשבת: "לשבתות יש משמעות מיוחדת באמונה היהודית. זה זמן שבו אנחנו מתנתקים ומתמקדים בעולם הרוחני שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 00:26 ב באייר התשפג

שומרים שבת: הקבוצה הדתית פרשה מהתחרות וזכתה למחיאות כפיים סוערות
צילום: קני גרין

קבוצת הרובוטיקה Trigon 5990 מתיכון אמי"ת במודיעין, פרשה מהתחרות רובוטיקה שהתקיימה ביוסטון שבטקסס בגלל שהמשחק נערך בשבת. השחקנים השאירו לשופטים מכתב בו הם הסבירו מדוע הם פורשים מהתחרות. לאחר שהמכתב נקרא מול הקהל, זכו התלמידים למחיאות כפיים סוערות במשך זמן ממושך.

צפו בקריאת המכתב בתחרות הרובוטיקה:

"אמונותו היא חלק בלתי נפרד מאיתנו. לשבתות יש משמעות מיוחדת באמונה היהודית"

במכתב ציינו כי הם באים מרקע דתי ולכן הם נעדרים מהתחרות שהתקיימה בשבת. "טרייגון 5990 היא קבוצה גאה ומסורה של חברה' צעירים מישראל שעבדו קשה כדי להשתתף בתחרות הרובוטיקה של 'פירסט'. אנו באים מרקע דתי ואמונותו היא חלק בלתי נפרד מאיתנו. לשבתות יש משמעות מיוחדת באמונה היהודית. זה זמן שבו אנחנו מתנתקים ומתמקדים בעולם הרוחני שלנו, המשפחות שלנו, הקב"ה והקהילוות שלנו".

עוד הוסיפו וכתבו כי הם מאחלים בהצלחה לקבוצות המתחרות. "לאור זאת, הקבוצה שלנו אינה נוכחת ואינה ממשיכה להתחרות. אנו קוראים לכם לבקר את הדוכן שלנו כדי לקרוא עוד בנושא. אנחנו רוצים להודות ל'פירסט' על ההזדמנות להיות כאן. אנו מברכים את כל הקבוצות האחרות בתחרות שהפכו את האירוע הזה למעורר השראה עבורנו. אנו מאחלים לכל הקבוצות בהצלחה גדולה בתחרות".