רבנים בציונות הדתית בקריאה מיוחדת: צאו להילחם למען הרפורמה

לקראת המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, זקני הרבנים קוראים לתלמידיהם לצאת ולתמוך ברפורמה, המטה לתמיכה ברפורמה: "קוראים להצלחת המהלך"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/03/23 11:36 א בניסן התשפג

רבנים בציונות הדתית בקריאה מיוחדת: צאו להילחם למען הרפורמה
ההפגנה נגד הרפורמה, ארכיון, צילום: Erik Marmor/Flash90

הרב דוב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב דוד חי הכהן, הרב שלמה אבינר, הרב שמואל אליהו, הרב יגאל לוינשטיין ורבנים נוספים יצאו היום (ה') בקריאה מיוחדת לתלמידיהם ותלמידי ישיבות נוספים לצאת לעמוד בצמתים ולהתגייס למאמצי ההסברה לקראת העברת חוקי הרפורמה

"למתנגדי הרפורמה יש מימון חיצוני למחאה"

הרבנים, אישי חינוך, ראשי ישיבות והרבנים המשפיעים ביותר במגזר הדתי יצאו הבוקר במכתב מיוחד המסביר את חשיבות יציאתם של בני הישיבות לשטח, והצטרפותם למאמצי המחנה הלאומי להסבת חשיבות הרפורמה במערכת המשפט.  

הרב שמואל אליהו

הרב שמואל אליהו צילום: יוצר אור

הרבנים מסבירים כי, "למתנגדי הרפורמה יש מימון חיצוני למחאה, וכי הם טוענים כי הרפורמה תהפוך את מדינת ישראל לדיקטטורה, וכי כל מטרת הרפורמה היא לחלץ את ראש הממשלה ממשפטו". הרבנים, אומרים כי בני הישיבות "חייבים להתגייס בשעה זו לתמוך בתיקון מערכות המשפט הקלוקלות, ולעזור לאנשים התמימים שמאמינים לתעמולה להכיר את האמת". הרבנים הוסיפו וקראו לתלמידים לעזור כל אחד במה שהוא יכול, לעמוד בצמתים ולהסביר בדוכנים ולעשות ככל יכולתם. 

המטה לתמיכה ברפורמה המשפטית מסר: "כעת כשרבותינו הגדולים המגוייסים בעצמם למען מאבק חשוב זה קוראים לתלמידי הישיבות לצאת ולפעול, אנו נעשה הכל על מנת שהתלמידים לצמתים וייתגיסו על מנת להפריך את השקר כי הרפורמה תהפוך את ישראל לדיקטטורה. אנו קוראים להצלחת המהלך, במיוחד כעת כשתלמידי הישיבה יוצאים לחופשת בין הזמנים."

מכתב הרבנים

מכתב הרבנים צילום: ללא