עשרות מפגינים ניסו לפוצץ את כנס העיתון הדתי ונחסמו בלובי

יו"ר וועדת חוקה לקח פסק זמן מהצעקות בכנסת על מנת להשתתף בכנס עיתון "בשבע". בזמן נאומו, חדרו מפגינים למקום והחלו בצעקות לעברו | "אנשים הוציאו אותם בקלות החוצה ומחאו כפיים לשמחה רוטמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 11:05 כט בשבט התשפג

עשרות מפגינים ניסו לפוצץ את כנס העיתון הדתי ונחסמו בלובי
המפגינים בלובי המלון, מנסים לפוצץ את הכנס, צילום: מאיר אליפור

אירוע רודף אירוע: עשרות מפגינים מתנגדי הרפורמה, מנסים בשעה זו לפוצץ את כנס עיתון "בשבע" שנערך בירושלים. המפגינים פרצו ללובי מלון ורט שם נערך הכנס ומנסים להפריע למהלכו התקין תוך שהם צועקים ומניפים שלטים. מוקדם יותר הפריעו מספר מפגינים לנאומו של חבר הכנסת שמחה רוטמן. במהלך נאומו של רוטמן, פרצו לאירוע מספר מפגינים מתנגדי הרפורמה והחלו להפריע לדבריו.

צפו בעשרות המפגינים בלובי המלון:

המפגינים צועקים בלובי המלון צילום: מאיר אליפור

"אנשים מחאו כפיים לשמחה רוטמן"

הקהל במקום פחות הזדהה עם מחאתם של הסטודנטים ומחה נגדם חזרה. אדם שנכח באירוע תיאר לחדשות כיפה כי "המפגינים עמדו בצידי האולם והתחילו לצעוק יחד, הקהל לא התרגש ולא הגיב, אנשים הוציאו אותם בקלות החוצה ומחאו כפיים לשמחה רוטמן".

ההפגנה הבוקר, שמונה מפגינים נעצרו

ההפגנה הבוקר מול ביתו של רוטמן, שמונה מפגינים נעצרו צילום: אחים לנשק

צפו בתקרית בזמן נאומו של רוטמן:

המפגינים אמרו לאחר ההפרעה לח"כ רוטמן: "אנו גאים בסטודנטים שלנו שפועלים ברחבי הארץ הבוקר ובשבועות האחרונים. לא ננוח עד שההפיכה המשטרית שעומדת על הפרק תעצור לחלוטין!  מי שעומדים מאחוריה צריכים לדעת מה אנו חושבים עליהם ולקחת אחריות על העתיד שהם גוזלים מאיתנו". המפגינים הדגישו כי לאחר המחאה בכנס, הם ממשיכים להפגנה הגדולה.