אסון בנוף איילון: פעוט הלך לישון ונפטר בשנתו

טרגדיה קשה ביישוב הדתי נוף איילון, תינוק בן 7 חודשים אותר הבוקר על ידי הוריו כשהוא ללא רוח חיים: "הפעוט לא התעורר משנתו", סיפרו בני המשפחה ההמומים | מועד הלוויתו טרם פורסם

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 14:54 ב בשבט התשפג

אסון בנוף איילון: פעוט הלך לישון ונפטר בשנתו
אמבולנס מד"א, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

אירוע קשה בנוף איילון: פעוט בן 7 חודשים אותר הבוקר (ג') על ידי הוריו בביתו בנוף איילון שבמועצה אזורית גזר, כשהוא ללא הכרה. כוחות הצלה הוזנקו למקום בניסיון להציל את חייו והוא פונה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה מאוד, שם נאלצו לקבוע את מותו.

"מערך הסיוע הלאומי מלווים את המשפחה בשעתה הקשה"

במערך הסיוע הלאומי סיפרו כי, "לאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותו של הפעוט בן 7 חודשים בלבד. מתנדבי יחידה 360 - מערך הסיוע הלאומי מלווים את המשפחה בשעתה הקשה ובהליכי השחרור והקבורה".

נוף איילון

נוף איילון צילום: CC BY-SA 3.0 Oyoyoy

"אסון פקד את היישוב"

ראובן שנקלובסקי חובש איחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה מסר: "לדברי בני משפחתו הפעוט לא התעורר משנתו. ביצענו פעולות החייאה בפעוט עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר אנוש".

בהודעה שנשלחה לתושבי היישוב נכתב: "ברוך דיין האמת, התבשרנו על אסון שפקד את היישוב, התינוק נפטר באופן פתאומי". מועד הלוויתו של הפעוט טרם פורסם ופרטים נוספים יימסרו לתושבים בהמשך היום.