אסון בכפר הסטודנטים בבנימין: ידעיה אפשטיין נהרג בתאונת דרכים

צעיר כבן 20 מהיישוב כוכב יעקב נהרג בתאונת דרכים קשה בין רכב מסחרי לאופנוע: "הצוותים המקצועיים של המועצה והיישוב עוטפים את המשפחה ומלווים אותה בשעה זו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/23 19:24 יז בטבת התשפג

אסון בכפר הסטודנטים בבנימין: ידעיה אפשטיין נהרג בתאונת דרכים
ידעיה אפשטיין ז"ל, צילום: ללא

תאונת דרכים קשה שאירעה הבוקר (ג') בין רכב מסחרי לאופנוע בכביש 458 סמוך לכוכב השחר גבתה את חייו של צעיר תושב כוכב יעקב כבן 20, ידעיה אפשטיין ז"ל, חבר כפר הסטודנטים קדמה - רימונים.  בהודעה מטעם העמותה נמסר: "קיבלנו בהלם ובכאב גדול את הידיעה על מותו של ידעיה אפשטיין ז"ל, סטודנט וחבר בכפר הסטודנטים קדמה בישוב רימונים שבבנימין, שנהרג הבוקר בתאונת אופנוע סמוך לכוכב יעקב, כשעשה את דרכו לאוניברסיטה. משפחת קדמה עצובה וכואבת, ושולחת תנחומים למשפחתו האבלה".

בהודעת מועצת בנימין נכתב: "ברוך דיין האמת, תושבי כוכב יעקב, אנו המומים וכואבים להודיע בצער גדול על פטירתו בטרם עת של ידעיה אפשטיין ז"ל, בנם של ארז ואורית שנהרג הבוקר בתאונת דרכים. הצוותים המקצועיים של המועצה והיישוב עוטפים את המשפחה ומלווים אותה בשעה זו. קהילת כוכב יעקב ומועצת בנימין מחבקות את ההורים והאחים". 

פראמדיק מד"א משה שומן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר פעולות החייאה ממושכות, לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

תנחומי עמותת ההתיישבות

גם בעמותת "קדמה - התיישבות צעירים" הביעו את תנחומיהם על מותו של ידעיה, בהודעת העמותה נכתב: "קיבלנו בהלם ובכאב גדול את הידיעה על מותו של ידעיה אפשטיין ז"ל, סטודנט וחבר בכפר הסטודנטים קדמה בישוב רימונים שבבנימין, שנהרג הבוקר בתאונת אופנוע סמוך לכוכב יעקב, כשעשה את דרכו לאוניברסיטה. משפחת קדמה עצובה וכואבת, ושולחת תנחומים למשפחתו האבלה".