עצרת הזיכרון לרב דרוקמן: שר החינוך פגש את ילדיו של הרב

לקראת עצרת הענק במלאת 30 יום לפטירתו של הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל שתתקיים ביום רביעי הקרוב בהובלת משרד החינוך ועיריית ירושלים, נפגשו היום ילדיו של הרב דרוקמן עם שר החינוך, יואב קיש

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/23 18:32 א בשבט התשפג

עצרת הזיכרון לרב דרוקמן: שר החינוך פגש את ילדיו של הרב
ילדיו של הרב דרוקמן עם השר קיש, צילום: ללא

שר החינוךפגש היום (ב') את ילדיו של הרב דרוקמן: רמי, ברוריה, יסכה ונאוה ושמע מפיהם על גישתו החינוכית של הרב ועל הכבוד הגדול שרכש לממשלות ישראל בכלל ולשרי החינוך בישראל בפרט כמי שאחראים על יסודות החינוך של ילדי ישראל. 

בני המשפחה הודו לשר על הסכמתו להשתתף בעצרת האזכרה המרכזית שתתקיים ביום רביעי הקרוב בבנייני האומה. שם צפויים להשתתף לצד שר החינוך קיש, גם ראש העיר ירושלים משה ליאון, שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ושרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק. ילדי הרב שוחחו עם השר על החשיבות לקיים עצרת מיוחדת שתוקיר את מורשתו ודרכו החינוכית המיוחדת של הרב דרוקמן זצ"ל.

צילום: פלאש 90

"זכרו של הרב דרוקמן יישאר חקוק בתולדות עמנו"

שר החינוך, יואב קיש אמר: "כשר החינוך של מדינת ישראל אני רואה שליחות עליונה בהמשכת דרכו הנפלאה של הרב דרוקמן זצ"ל וביישום הלכה למעשה של ערכי חייו העילאיים - אהבת ישראל, הגשמת ערכי הציונות והנחלת מסורת ישראל לבני הדור הצעיר. זכרו של הרב דרוקמן יישאר חקוק בתולדות עמנו ובתולדות מדינת ישראל ובטוחני שאורו הגדול והטוב ימשיך להאיר את דרכינו עוד שנים רבות. שמחתי מאוד לפגוש את משפחתו שממשיכה את דרכו".

ילדיו של הרב דרוקמן זצ"ל אמרו: "אנו מודים לשר החינוך יואב קיש על הנכונות שלו להקדיש מזמנו העמוס להיפגש עמנו וללמוד על מורשתו ודרכו החינוכית של אבינו, הרב חיים דרוקמן זצ"ל. ההחלטה של משרד החינוך לתמוך בקיום עצרת הנצחה חינוכית בה אלפים יזכו להגיע וללמוד מדרכו ומהליכותיו של אבינו מחממת לנו את הלב ואנו מודים לשר על התמיכה והליווי"