משה ליאון בביקור במכון מאיר: "המכון הוא מופת של קירוב לבבות, יהדות ואהבה"

ראש העיר ירושלים הגיע אתמול (ג') לביקור במכון מאיר בירושלים בליווי הרב דב ביגון, ראש המכון שאמר על ליאון "בונה ירושלים. יש כיום תנופת בנייה בירושלים שלא נראתה כמותה מעולם בהיסטוריה של העיר וזאת לצד השמירה על ירושלים כעיר נקייה ומטופחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 16:36 יח בטבת התשפב

משה ליאון בביקור במכון מאיר: "המכון הוא מופת של קירוב לבבות, יהדות ואהבה"
צילום: מכון מאיר

בסיור שנערך לראש העיר ירושלים במתחם של מכון מאיר היום (ג') סייר ליאון עם הנהלת המכון, המנכ"ל, חן גוטרמן ויו"ר הנהלת המכון, נגה בן דוד בבית המדרש, משרדי המכון ובאולפנים החדשים של ערוץ מאיר לילדים. ליאון התרשם מהאולפן המושקע והיפה וסיפר למשתתפים כי נכדיו הם צופים אדוקים של התכנים בערוץ מאיר וביקש מהם להמשיך לייצר תוכן איכותי שיגיע לרחבי המדינה.

צילום: מכון מאיר

במכון מאיר לומדים כיום מאות תלמידים מהארץ ומחו"ל שחלקם לפני צבא וחלקם בוגרי צבא. ליאון נפגש עם קבוצת תלמידים שהגיעו מדרום אפריקה וסיפרו לו על השהות במכון ועל העזרה והתמיכה שהם מקבלים. ליאון שוחח איתם על העלייה לארץ ועל התאקלמות בישראל.

צילום: מכון מאיר

הרב דב ביגון, ראש המכון אמר לליאון: "אתה בונה ירושלים, אני חייב לציין את תנופת הבנייה בירושלים שלא נראתה כמותה מעולם בהיסטוריה של העיר וזאת לצד השמירה על ירושלים כעיר נקייה ומטופחת. יש לך זכות אבות של אברהם, יצחק ויעקב לבנות את ירושלים, לפתח אותה ולהרחיב אותה בכל התחומים".

לקראת סוף הביקור הוזמן ראש העיר לדבר בבית המדרש של מכון מאיר שם אמר ליאון לנוכחים: "אני שמח ונרגש להיות כאן. אני לא רוצה להפריע ללימוד התורה החשוב והיקר שלכם, אלא רק להגיד לכם שהעיר ירושלים זכתה במקום הזה שהוא מקדם ומלמד צעירים ישראלים וצעירים מרחבי העולם. אני מאחל לכם הרבה הצלחה. אנו נמשיך לבנות ולהגדיל את העיר שגם אתם תוכלו ליהנות בה ולהישאר בה שנים קדימה. מכון מאיר הוא מופת של קירוב לבבות, יהדות ואהבה".