ארגון צהר חוגג חצי יובל בסיור מיוחד ברחובות נווה צדק

בחנוכה הקרוב מציע ארגון צהר, החוגג 25 שנים להיווסדו, סיור קולי יוצא דופן ברחובותיה של העיר תל אביב. הסיור המהלך בין סמטאותיה של שכונת נווה צדק הוותיקה, מצית את הדמיון באמצעות משחקי קול ומתמקד ביהדות של תל אביב בעבר ובהווה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/21 12:47 כ בכסלו התשפב

ארגון צהר חוגג חצי יובל בסיור מיוחד ברחובות נווה צדק
צילום: shutterstock

הסיור נערך עצמאית ללא מדריך וללא זמנים מוגדרים כאשר המעוניינים יכולים להירשם באתר צהר, לקבל קישור לנייד, להכניס את הקוד המחכה להם בנקודת ההתחלה, ולהתחיל בסיור בכל שעה שיחפצו. בימי  החנוכה - החוויה ללא עלות.

צילום: דוברות צהר

בין הנקודות המרכזיות בסיור: רקדן במרכז סוזן דלל, אושיית רשת בשדרות רוטשילד,  צייר בנווה צדק, גבאי בבית שלוש ועוד. החוויה אורכת כחמישים דקות. על כל מבקר להצטייד בזוג אוזניות אישיות, טלפון חכם טעון ונעלי הליכה.

מנכ"ל צהר משה בארי, "צהר חוגגת 25 שנים להקמתה, כאשר מטרתו של הארגון מהרגע הראשון הייתה לקרב ליהדות. הסיור הזה הוא דרך מיוחדת לבטא את דרכה של צהר באמצעות הליכה בין סמטאותיה של העיר העברית הראשונה והיכרות עם היהדות שהייתה ועודנה קיימת בה".

דוד אנסבכר, מנכ"ל חברת אוצרות בע"מ אשר הפיקה את הסיור "זוהי דרך מקורית להרהר בשאלות זהות בסמטאות הקסומות של תל אביב, לפגוש מגוון טיפוסים מקומיים, להיחשף לעבר והווה בדרך חדשנית, יצירתית ומקורית. תוכן מעמיק מוגש בקלילות עכשווית".