אחרי שאושפז: שיפור במצבו של הרב דרוקמן

זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן חש ברע ביום שישי האחרון ואושפז בבית החולים קפלן. עם צאת השבת עדכנו בני המשפחה כי חל שיפור במצבו וכי הם מקווים שישתחרר כבר מחר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/07/21 21:52 כב באב התשפא

אחרי שאושפז: שיפור במצבו של הרב דרוקמן
הרב דרוקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחד מגדולי הדור של הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן התאשפז ביום שישי האחרון בבית החולים קפלן שברחובות. רבים התפללו לשלומו ובמוצאי שבת עדכנה המשפחה כי חל שיפור במצבו במהלך השבת וייתכן כי כבר מחר ישוחרר הרב דרוקמן לביתו.

הבשורות המעודדת הגיעו במוצ"ש. בהודעה שנשלחה על ידי המקורבים לרב נכתב כי: "ב"ה הורגש שיפור במהלך השבת גם במדדים וגם בהרגשה הכללית. מקווים שהרב יחזור מחר לביתו". הרב חיים דרוקמן מכהן כראש ישיבת אור עציון ונשיא מוסדותיה, רב היישוב מרכז שפירא, יושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של תנועת בני עקיבא. מהרבנים הבולטים בציונות הדתית.

לקראת תקציב המדינה המתגבש הביע הרב דרוקמן בסוף השבוע האחרון דאגה כי תקציב הישיבות יפגע, במכתב שכתב לראש הממשלה בנט כתב הרב דרוקמן כי: "כפי שנשמע היום התקציב שצפוי להגיע ביום ראשון הקרוב לממשלה אינו כולל את הישיבות, ועשוי לפגוע באופן חסר תקדים בעולם הישיבות עד כדי סכנה לקיומו", הדגיש הרב דרוקמן בדבריו. "איננו אזרחים סוג ב' במדינה וזכותנו להתקיים בכבוד. התקיימנו בכבוד מקום המדינה בכל ממשלות ישראל לדורותיהן, ללא קשר לזהותו של העומד בראשן או להרכבן הקואליציוני ולא יעלה על הדעת שהממשלה הנוכחית עומדת להרוס את עולם התורה במדינת ישראל.

לסיום קרא הרב דרוקמן לראש הממשלה להתעשת. " אני קורא לממשלת ישראל כבר ביום ראשון הקרוב לדאוג להעמיד תקציב מתאים על מנת שהישיבות תוכלנה להתקיים ולחיות ובכבוד. לא מדובר כאן בלוקסוס או במותרות, אלא בעצם קיומו של עם ישראל. אני מקווה מאוד שביום ראשון יובא לממשלה תקציב מותאם שיאפשר את המשך קיומו של עולם התורה".


(הרב דרוקמן בהפגנה נגד ממשלת שמאל מול ביתו של ח"כ אורבך).