הליכוד נגד גנץ: "עלילה שקרית"

בתנועת הליכוד מגיבים לסבב הראיונות של יו"ר כחול לבן: "ההתנהגות של בני גנץ ביחס לפרשיית הטלפון מעידה על חוסר שיקול דעת שלו". ש"ס: "לא נשב בשום מצב בממשלת גנץ לפיד, ותמליץ לנשיא רק על נתניהו לראשות הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/19 21:10 יב באדר ב'

הליכוד נגד גנץ: "עלילה שקרית"
מרכז הליכוד, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

במפלגתו של ראש הממשלה מתייחסים למתקפה עליו מצידו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שהתראיין הערב (ג') בערוצי הטלוויזיה השונים, ותקף את נתניהו על רקע חלקו, לכאורה, בפרשת הצוללות.

בתגובת הליכוד נאמר: "לצערנו, בני גנץ ותומכיו בתקשורת ממשיכים להפיץ עלילה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו. רכש הצוללות נעשה למען ביטחון ישראל וראש הממשלה נתניהו לא הרוויח אפילו שקל  אחד מרכש זה. כל הפעולות הקשורות בעניינו של ראש הממשלה דווחו כדין לרשויות המתאימות, וכך גם כל אחזקותיו.
כל החומרים, לרבות נושא הצוללות המצריות, נבדק ע״י היועץ המשפטי לממשלה שקבע שנתניהו אינו חשוד בדבר.

"ההתנהגות של בני גנץ ביחס לפרשיית הטלפון מעידה על חוסר שיקול דעת שלו, בדומה לתמיכתו בהסכם הגרעין הרע עם איראן והשתתפותו באירוע זיכרון ישראלי- פלשתיני להרוגי ״צוק איתן״ שכללו 1000 מחבלי חמאס. 
אדם שמדינת האויב מספר 1 של ישראל - איראן - מחזיקה עליו מידע רגיש שהוא מסרב לחשוף בפני שותפיו הפוליטיים ובפני אזרחי ישראל, לא יוכל לעמוד מול האיום איראני".

מפלגת ש״ס מסרה, בתגובה לדברי גנץ הערב, כי הוא אינו סוגר את הדלת בפני המפלגות החרדיות: "בניגוד לגנץ, אנחנו לא משאירים שום דלת פתוחה. לא נשב בשום מצב בממשלת גנץ לפיד ותמליץ לנשיא רק על נתניהו לראשות הממשלה. מצע מפלגת גנץ-לפיד מוביל להרס המדינה היהודית, לרמיסת כבוד השבת, נישואין אזרחיים וחילול הכותל המערבי. רק ש״ס חזקה תמנע מהם לממש אותו".