הליכוד בירושלים קורא לנתניהו לחזור בו מתמיכתו באלקין

חודש לבחירות המקומיות וברשימת הליכוד בירושלים מנסים לטרפד את תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשר זאב אלקין לראשות העיר. "רשימתו של אלקין אולטרה שמאלנית" אומרים בליכוד

חדשות כיפה גלעד כהן 30/09/18 09:25 כא בתשרי התשעט

הליכוד בירושלים קורא לנתניהו לחזור בו מתמיכתו באלקין
הכריז רשמית על תמיכתו. נתניהו ואלקין, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

הבחירות המקומיות יתקיימו בדיוק בעוד חודש ימים וברשימת הליכוד בירושלים קוראים לראש הממשלה לחזור בו מתמיכתו בשר זאב אלקין לראשות העיר. כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו הודיע בסרטון שפרסם על תמיכתו בשר אלקין לראשות העיר ואמר כי "הגיע הזמן שהשר לענייני ירושלים, זאב אלקין יהיה ראש עיריית ירושלים. אני מבקש מכם, הצביעו עבור זאב אלקין". 

ברשימת הליכוד בהנהגת עו"ד אלישע פלג טוענים כי רשימתו של זאב אלקין למועצת העיר היא רשימה "אולטרה שמאלנית" וכי אלקין בחר לפרסם אותה בדיוק בשעה שראש הממשלה נשא את נאומו בעצרת האו"ם בניו יורק. אולם, חשוב להזכיר כי ברשימת הליכוד בירושלים אומנם מתנגדים לשר זאב אלקין לתפקיד ראש העיר, אך טרם הודיעו במי הם כן תומכים לתפקיד זה.

במכתב ששיגרו אנשי רשימת הליכוד בירושלים לראש הממשלה הם אומרים כי  "אלקין המתין לעת הזו כי הוא חשב שהעיסוק בנאום רה״מ יעלים מעיניי פעילי הליכוד את דבר הגשת הרשימה של ״ירושלים תצליח״. ובכן זה לא הצליח. אלקין הציב ברשימתו את את פלר חסן נחום הפעילה באמצעות עמותות הממומנות על ידי הקרן החדשה לישראל שפועלות נגד ממשלת ישראל. בנוסף במקום השלישי ברשימתו הוצב יהודה בן יוסף שכהן כמנהל מטה הבחירות של יש עתיד בירושלים במערכת הבחירות האחרונה לכנסת ובתפקיד זה פעל נגד תנועת הליכוד ונגד ראש הממשלה."

אלקין לא הסתפק בכך והציב במקום השישי את יעל גדניאין אשר פועלת במסגרת ארגוני השמאל הקיצוני ״שחרית״,״הקשת המזרחית הדמוקרטית״ ועמותת ״עיר עמים״. העמותה האחרונה למשל שמה לה כמטרה לקבוע את ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית. אנחנו משוכנעים שכאשר ראש הממשלה ידע את העובדות  המפורטות במכתב ששלחנו אליו, הוא יחזור בו מתמיכתו באלקין.