החרדים שהצביעו לבלוך? "טפו עליהם!"

בכנס תמיכת ש"ס במשה ליאון, בחר הרב שלום כהן לתקוף דווקא את מצביעי עליזה בלוך. יו"ר המפלגה בירושלים הסביר מדוע חשוב לבחור בנציגם של דרעי וליברמן בבירה: "החמישה מנדטים שלנו יהיו שווים כמו שלושים". צפו

חדשות כיפה יהונתן קליין 04/11/18 10:20 כו בחשון התשעט

החרדים שהצביעו לבלוך? "טפו עליהם!"
הרב שלום כהן עם דרעי. ארכיון, צילום: פלאש 90. יעקב כהן

בכנס בחירות של ש"ס שנועד לחזק את מועמדתו של משה ליאון לראשות העיר, דיבר נשיא מועצת חכמי התורה של המפלגה, הרב שלום כהן, והתייחס גם לבחירות בבית שמש, בהן נבחרה עליזה בלוך במקומו של איש ש"ס, משה אבוטבול. על החרדים שהצביעו לבלוך אמר: אומרים שמשה אבוטבול לא דאג לניקיון הרחובות. טפו עליכם! מה שהוא דאג והעמיד בדברים של לימוד תורה, צריך יותר מזה?"

הרב כהן הוסיף: "לעתיד לבוא יכניסו אותם לבית שימוש נקי. איך אדם ירא שמים שמניח תפילין בבוקר לא יודע איך לשקול? בושה וחרפה"

את הדברים אמר הרב כהן כשלידו עומד משה ליאון, מועמד ש"ס לראשות העיר, לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר. "בעזרת ה' יתברך נזכה שבעוד כמה ימים הרב משה ליאון יהיה ראש העיר", אמר הרב כהן. 

יו"ר ש"ס בירושלים צביקה כהן ציין מדוע חשוב לדעתו להצביע לליאון, "בשבוע הקרוב נעבוד קשה כדי להביא לבחירתו של משה ליאון לראשות העיר, אם נצליח במשימה - החמישה מנדטים שלנו יהיו שווים כמו שלושים".

גם יו"ר ש"ס אריה דרעי נאם בכנס וקרא לבחור במשה ליאון. "נקבל בחזרה את מה שמגיע לנו בדין" אמר שר הפנים:

ח"כ אלעזר שטרן אמר בתגובה: "עצוב לשמוע שאלה הפנים של היהדות. יהדות ספרד ידעה ימים יפים הרבה יותר כאשר מנהיגיה דיברו בשפה אחרת, ואני בטוח שעוד תדע ימים יפים יותר בעתיד. הנפגע העיקרי מהאמירות התועבה האלו הוא הרב שלום כהן בעצמו."