ההצעה של חביליו לברקוביץ' ועזריה שתקבע מי יפרוש

המועמד לראשות העיר ירושלים הציע למי שכינה "שני המועמדים הפלורליסטיים הנוספים", לערוך סקר שיקבע מי המועמד היחידי מביניהם שימשיך במירוץ ושהשאר יתאחדו סביבו

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/07/18 22:11 יב באב התשעח

ההצעה של חביליו לברקוביץ' ועזריה שתקבע מי יפרוש
יוסי חביליו, צילום: ישראל כהן

יו"ר "מצילים את ירושלים" והמועמד לראשות העיר, יוסי חביליו, פנה הערב (שלישי) לעופר ברקוביץ' ורחל עזריה עם הצעה מעניינת שעשויה להשפיע על מערכת הבחירות בבירה.

חביליו פנה "לשני המועמדים הפלורליסטיים הנוספים", והציע לערוך סמוך לבחירות "סקר נייטרלי" שיכריע מי המומעדים שצריכים לפרוש מהמירוץ ולהצטרף למועמד המוביל.

. "כבר לפני שלושה חודשים", הוא טען, "הצעתי לעופר ברקוביץ לערוך סקר מכריע ולא נעניתי. כנציגי הציבור הפלורליסטי בעיר אנו מצופים לקחת אחריות ולהסכים על התמודדות לראשות העיר בראש אחד". לדבריו, "אין לנו את הפריבילגיה לרוץ בשלושה ראשים. אין לנו את הפריבילגיה לפצל את הקול הפלורליסטי".

מוקדם יותר פורסם כי יו"ר התעוררות, ברקוביץ', פנה למספר מועמדים אחרים "בעלי שיעור תמיכה חד-ספרתי", בהצעה משלו והיא להתאחד סביבו לקראת הבחירות בחודש אוקטובר הקרוב.

חביליו לא פסל רעיון לאחדות וציין כי "את ההבדלים הקיימים בהשקפותינו ובדרך בה אנו רואים את ירושלים, נוכל להמשיך ולבטא במסגרת הרשימות למועצת העיר. שלושתנו הצגנו את מועמדותנו מתוך דאגה לעתיד העיר. הדאגה לעתיד העיר ולאופייה היא שמחייבת אותנו להכריע על מועמד מוסכם. אם טובת ירושלים לנגד עיני המועמדים האחרים צריכים להסכים להצעתי".