ברקוביץ' לעזריה, חביליו וסילמן : "זה הזמן להתאחד"

על רקע כניסתו המסתמנת של מועמד חרדי למירוץ על ראשות ירושלים, פנה אחד המועמדים המובילים למי שהגדיר כ"בעלי שיעור תמיכה חד-ספרתי" וקרא להם להצטרף לרשימה מאוחדת תחתיו

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/07/18 20:00 יב באב התשעח

ברקוביץ' לעזריה, חביליו וסילמן : "זה הזמן להתאחד"
עופר ברקוביץ, צילום: שרון גבאי

כניסתו האפשרית של מועמד חרדי חדש למירוץ על ראשות ירושלים, הובילה הערב (שלישי) מועמד אחר לפנות לחלק מיריביו במטרה שיפרשו ויחברו אליו.

"הגיעה השעה להתאחד", כתב יו"ר סיעת התעוררות עופר ברקוביץ בדף הפייסבוק של תנועתו. לדבריו, מועמדותו המסתמנת של סגן ראש העיר הנוכחי, יוסי דייטש, "תשנה את התמונה - לא 'עוד' מערכת בחירות, אלא עתידו של הציבור הממלכתי בירושלים.

בהמשך הוא טען כי "אלקין וליאון, שחיזרו אחרי הקול החרדי וניסו לסגור דיל בחודשים האחרונים איבדו רלוונטיות, אין להם בסיס תמיכה מספיק גדול בציבור הציוני". כאן הוא פנה למועמדים שלדבריו הם "בעלי שיעור תמיכה חד-ספרתי", שיחברו לרשימה אחת תחתיו.

מעמד הנשים בישראל בעוד עשור. ח"כ עזריה

תצטרף לברקוביץ?. ח"כ עזריהצילום: דוברות ח"כ עזריה

"רחל עזריה, יוסי חביליו, אבי סלמן", כתב, "הגיע הזמן לאחריות! זה הזמן לפרוש מהמירוץ, ולהתאחד מאחורי המועמד היחיד שיכול לנצח. אם ירושלים לא תהיה של כולם, היא פשוט לא תהיה ירושלים".

מוקדם יותר הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכתו בשר זאב אלקין לראשות הבירה וציין כי "כח"כ, כשר ובמיוחד כשר ירושלים ומורשת, פעל השר אלקין רבות למען בירתנו והוכיח שהיא קרובה לליבו ויקרה לו מאוד. אני מאחל לו הצלחה רבה".