רגע לפני תום הפריימריז: ראש מטה בנט בפ"ת עוזב את תפקידו

יעקב פלהמייר עוזב את תפקידו בישורת האחרונה לפני תום תקופת הפריימריז למפלגה. ניר אורבך, ראש מטה בנט, קיבל את האחריות על תפקידו

חדשות כיפה אורי פולק ונטעאל בנדל, כיפה 28/08/12 11:38 י באלול התשעב

רגע לפני תום הפריימריז: ראש מטה בנט בפ"ת עוזב את תפקידו
יחצ, צילום: יחצ

ראש המטה של נפתלי בנט בפתח תקווה, יעקב פלהמייר, עוזב את תפקידו בישורת האחרונה לפני תום תקופת הפריימריז למפלגה - כך נודע לכיפה. פלהיימר נחשב לנקודת כוח של בנט בפתח תקווה, כאיש שטח מרכזי שהיה אמור להביא מתפקדים רבים מתושבי האזור.

פלהיימר (48), נשוי ואב לשישה, מסיעת "מאמינים בפ"ת", בעבר מנהל "עזר מציון" בפ"ת משך 14 שנים.יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים בפ"ת בשנים 1999-2003, זוכה אות ראש העיר למתנדב ובעל רקורד ציבורי עשיר.

פלהיימר אמר לכיפה כי הוא "לא מתעסק בענייני הבחירות, זזתי הצידה. עזבתי בלי כותרות ובלי רעש, חשבתי שטוב לי יותר לעשות דברים אחרים". לדבריו, "קשה לעסוק גם בפוליטיקה וגם בדברים אחרים ואם יתפנה לי זמן אעסוק שוב בפוליטיקה. כרגע לוחות הזמנים הם כאלה שבתקופת הזמן הזו לא אוכל לעסוק בפוליטיקה אלא בפרנסה והחלטתי שהמשפחה קודמת לכל".

במטה בנט הסבירו כי "עם כניסתו של סמנכ"ל מפעלות הציונות הדתית, ניר אורבך, תושב פתח תקווה, לתפקידו כראש המטה של בנט, הוא קיבל באופן טבעי את האחריות לטיפול בעיר מגוריו פתח תקווה". עוד נמסר לכיפה כי "אנו מודים ומברכים את יעקב פלהיימר על פעילותו עד כה".

לפניות לכתב - desk@kipa.co.il