לראשונה: הסטודנטים יוכלו להצביע בפריימריז גם מהאוניברסיטאות

"צעירים במרכז", מטה הצעירים של "הבית היהודי", הצליח להגיע לסיכום עם ועדת המפקד לפיו הסטודנטים יוכלו להצביע ממוסדות החינוך – בדומה לנוהל המקובל לגבי תלמידי ישיבות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/11/12 12:55 טז בחשון התשעג

סטודנטים שמעוניינים להצביע בפריימריז לראשות ולרשימת "הבית היהודי", יוכלו לעשות זאת ממוסדות החינוך בהם הם לומדים - כך סוכם בין "צעירים במרכז", צעירי "הבית היהודי", בין ועדת המפקד. הצעירים הובילו את המהלך בחודשים האחרונים בעקבות פניות רבות שהגיעו מצד סטודנטים לעמוד הפייסבוק של מטה הצעירים, בבקשה לאפשר להם להצביע במוסדות החינוך, בדומה לנוהל המקובל לגבי תלמידי ישיבות.

הבוקר (ה'), פחות משבוע לפני ההצבעה על ראשות המפלגה, הודיעה ועדת המפקד לצעירים כי היא מאשרת את הבקשה ותאשר לסטודנטים שלומדים במוסדות לימודים בהם יש מספר מתפקדים גדול, להצביע בקלפי הסמוכה למקום הלימודים. נכון לעכשיו מתברר כי ההצבעה תתאפשר במכללת אריאל, במכון לב ובאוניברסיטאות בר אילן, בן גוריון, חיפה והעברית בירושלים. יודגש כי כל סטודנט שמעוניין להצביע, יידרש להעביר את פרטיו לועדת המפקד, על מנת לאשר את ההליך.

מ"צעירים במרכז" נמסר לכיפה כי הם "מברכים את וועדת המפקד על שעזרה לסטודנטים להצביע במקום הלימודים ומנעה מהם הפסד יום לימודים או לחילופין הפסד זכותם הדמוקרטית להצביע ליו"ר המפלגה. אנו קוראים לאלפי הצעירים שהתפקדו למפלגה להצביע ולהשפיע, אלפי הצעירים שהתפקדו ומאות הצעירים שנבחרו להיות צירים בוועידה הארצית של המפלגה הם המדד החשוב ביותר לדרכה החדשה של המפלגה".