יעקב פלהיימר יעמוד בראש מטה בנט בפתח תקווה

פלהיימר, חבר מועצת העיר פתח תקווה, יפעל בשטח לגיוס מתפקדים עבור נפתלי בנט. "פלהיימר הוא איש שטח אמיתי ובזכותו ובזכות שכמותו השטח הולך ומתעורר", אמר בנט

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/06/12 14:57 יד בסיון התשעב

יעקב פלהיימר יעמוד בראש מטה בנט בפתח תקווה
יח"צ, צילום: יח"צ

חבר מועצת העיר פתח תקווה, יעקב פלהיימר, הודיע היום (ב') על תמיכתו במועמד נפתלי בנט לראשות "הבית היהודי". פלהיימר אף יעמוד בראש המטה של בנט בעיר פתח תקווה, במסגרת הפריימריז למפלגה המתקיימים בימים אלה.

פלהיימר (48), נשוי ואב לשישה, מסיעת "מאמינים בפ"ת", בעבר מנהל "עזר מציון" בפ"ת משך 14 שנים.יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים בפ"ת בשנים 1999-2003, זוכה אות ראש העיר למתנדב ובעל רקורד ציבורי עשיר.

"אני שמח על החבירה המשותפת בין נפתלי בנט, אורי אורבך וביני", אמר היום פלהיימר, שהוסיף כי "שיתוף הפעולה מסמל את הכמיהה לשינוי בהנהגת הציונות הדתית הן במישור המוניציפאלי והן במישור הלאומי. חברי ואני נפעל במלוא המרץ להגשמת המטרות והיעדים לכלל הציבור בפ"ת ובארץ כולה, כפי שנפתלי אורי ואני מאמינים".

נפתלי בנט מסר כי הוא "מעריך את הרוח של יעקב, שהיא רוח מהפכנית בדיוק כמו זו שאנו מרגישים בשבועות האחרונים בציונות הדתית - והיא זו שתאפשר לנו לשנות את המגמה ולהגדיל את הכוח הציבורי של המפלגה שהלכה ונעלמה בשנים האחרונות. פלהיימר הוא איש שטח אמיתי ובזכותו ובזכות שכמותו השטח הולך ומתעורר".