טרופר: כצל´ה מתערב התערבות גסה ופסולה בענייני "הבית היהודי"

יו"ר ועדת המפקד של "הבית היהודי" מתח ביקורת על יו"ר "האיחוד הלאומי" לאחר שזה טען כי אורלב יכשיל סיכוי לאיחוד בין המפלגות. על הסכם בנט-כצל´ה אמר: "זה הסכם סרק שאין לו תוקף"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/10/12 11:01 כו בתשרי התשעג

טרופר: כצל´ה מתערב התערבות גסה ופסולה בענייני "הבית היהודי"
גשר, צילום: גשר

יו"ר ועדת המפקד של "הבית היהודי", ד"ר דני טרופר, מותח ביקורת על דבריו של יו"ר "האיחוד הלאומי", ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, ומאשים אותו בהתערבות "גסה ופסולה" בענייני הבחירות הפנימיות במפלגת "הבית היהודי".

כצל'ה האשים בראיון את ח"כ זבולון אורלב בכך שהכשיל את הסיכוי לאחדות בין המפלגות המגזריות - וכי להערכתו אם ייבחר לראשות הרשימה, אין סיכוי לאיחוד פוליטי. טרופר אמר בהתייחס לדברים כי "ח"כ כצלה מתערב התערבות גסה ופסולה בענייניה של מפלגה אחרת, המקיימת תהליך דמוקרטי ראוי ומוצלח".

"לבית היהודי תקנון ראוי ומוסדות מייצגים והם ורק הם מוסמכים לחתום על הסכמי איחוד עם מפלגות אחרות", טען טרופר, "ההסכמים שנחתמו על ידי מועמדים שונים מייצגים במקרה הטוב רק את עצמם והם הסכמי סרק שאין להם תוקף".

"מוטב שח"כ כצלה יערוך חשבון נפש על סירוב מפלגתו לחבור לפריימריז הציונות הדתית שהם הדרך האמיתית והנכונה לבחור נבחרת מנצחת גדולה ומשפיעה של הציונות הדתית במקום להטיח האשמות בנבחרי הציבור של הבית היהודי", אמר.