טאוב הקים צוות חשיבה ופעולה בתחום החינוכי-חברתי

המתמודד לרשימת "הבית היהודי" מרכז מאמצים לגיבוש מצע חינוכי-חברתי אשר ישמש פורום מייעץ למטה טאוב ולמוסדות המפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/12 20:38 יח באלול התשעב

טאוב הקים צוות חשיבה ופעולה בתחום החינוכי-חברתי
יחצ, צילום: יחצ

עמיעד טאוב, המתמודד לכנסת בפריימריז של הציונות הדתית, הודיע היום (ד') על הקמת צוות חשיבה ופעולה בתחומי החינוך והחברה שפעילותם תרוכז ע''י סגן ראש מועצת שוהם ומחזיק תיק החינוך הדתי יצחק שטרנברג. הצוותים צפויים לשמש כפורום מייעץ לטאוב ולצעירים המתמודדים מטעם המטה שלו למוסדות המפלגה וכן לפרסם מצע חינוכי וחברתי מפורט אחריו יוכלו הבוחרים לעקוב גם לאחר הבחירות.

לצד שטרנברג ישתתפו בפורום אנשי חינוך ואקדמיה כגון ד''ר יצחק וייס מרצה בבית ספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן ובמכללת "אורות ישראל", ד''ר אליהו מצרי מבר אילן אשת החינוך דפנה ניומן ועוד. בצוות החשיבה החברתית יהיו חברים בין היתר גם יוליה בן משה מנכ''לית ארגון ''קול הזכויות'' הרב דוד סגל יו''ר עזר מודיעין ודפנה אזרזר יו''ר ארגון הנכים אהב''ה וחברים נוספים.

"מכיוון שבכוונתי לקדם יחד אם חברי את נושאי החינוך והחברה באופן רציני ולהציבם אותם בראש סדרי העדיפויות של המפלגה ללא כל קשר למקום אליו אבחר באופן אישי פניתי לחברים המסמלים בעיניי חזון לצד יכולת יישום בתחומי החינוך והחברה על מנת לבנות תוכנית פעולה מסודרת שתוביל לתוצאות הן מבחינת הראייה החינוכית והשפעותיה החברתיות והן מבחינה פיננסית ואני מודה להם על הנכונות לתרום מזמנם וממרצם בהתנדבות", ציין היום טאוב.

שטרנברג הוסיף כי "הבחירות הנוכחיות גרמו לי להתלבטויות רבות וכמו רבים אחרים בציבור שלנו ציפיתי לשמוע חזון ולראות מנהיגות ואז פגשתי את עמיעד אדם צעיר עם הבנה בהירה של הצרכים החינוכיים ושיקול דעת מתון וכמי שעוסק בחינוך דתי שנים רבות שמחתי והופתעתי לראות אדם עם גישה חינוכית נכונה ועם יכולת ליישם את הדברים בפועל, אני בחרתי עמיעד טאוב והחלטתי להתגייס למערכה ולסייע ביצירת צוותי חשיבה נכונים שיביאו לידי יישום של גישתנו החינוכית והחברתית".