ועדת המפקד של "הבית היהודי" תדון בהארכת הפריימריז למפלגה

זאת בעקבות דרישתו של המועמד נפתלי בנט, שביקש להאריך את המפקד ולדחות את מועד הפריימריז. כמו כן תדון הועדה באיחוד ימי הבחירות ליו"ר המפלגה ולרשימה ליום אחד

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/05/12 12:57 ט בסיון התשעב

ועדת המפקד של "הבית היהודי" תדון בהארכת הפריימריז למפלגה
יחצ, צילום: יחצ

ועדת המפקד של הציונות הדתית בראשות ד"ר דני טרופר תתכנס ביום ראשון הקרוב לדון במספר נושאים ובקשות שהונחו לפתחה, בעיקר בבקשות שונות הנוגעות ללוח הזמנים של המפקד והפריימריז. למעשה, הצטרפותו למירוץ של המועמד נפתלי בנט, עוררה דרישה להארכת המפקד ודחיית מועד הפריימריז - דרישה שתעלה לדיון בועדה.

כמו כן, הוועדה תדון בבקשה שהונחה לפתחה על ידי פורום הסגנים וממלאי המקום ראשי הרשויות המשתייכים לציונות הדתית ובו בקשה לאיחוד ימי הבחירות ליו"ר המפלגה, לרשימה לכנסת ולסניפים, ליום אחד.

אורי בוסקילה, יו"ר פורום הסגנים וממלא מקום ראש עיריית בת ים, טוען כי פיצול ימי הבחירות עלול להרתיע את המתפקדים מלהגיע ולהצביע. לדבריו, "איחוד של ימי הבחירות יעלה את אחוז ההצבעה ויהווה חגיגה לדמוקרטיה במפלגה הציונית דתית", אמר בוסקילה.

השבוע דחתה הועדה בקשות לאפשר התפקדות במזומן. ההתפקדות, נכון לעכשיו, מתאפשרת רק באמצעות כרטיס אשראי או צ'ק על שם המתפקד - זאת במטרה למנוע שחיתויות. מעבר לכך, גורמים בוועדה ציינו כי "השטח מתעורר" וכי יותר ויותר אנשים מתפקדים בשבועות האחרונים ל"בית היהודי".