ועדת המפקד: המתפקדים יוכלו לבחור חמישה מועמדים לרשימה

ועידת המפקד החליטה שלא לשנות את כללי המפקד ולבטל את השריון לצעיר במידה והאישה שתשוריין במקום הרביעי תהיה צעירה. כמו כן מתחה ביקורת וחידדה נהלים באשר להתפקדות הטלפונית

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/08/12 15:53 כה באב התשעב

ועדת המפקד: המתפקדים יוכלו לבחור חמישה מועמדים לרשימה
יוסי זליגר, צילום: יוסי זליגר

ועידת המפקד של "הבית היהודי" החליטה אמש (א') שלא לשנות את כללי המפקד, זאת חרף בקשות שהגיעו מצד ח"כ אורי אורבך והמתמודדים הצעירים לרשימת המפלגה.

הנושא הראשון שעלה על שולחן הוועדה היה מכתבם של שלושת המתמודדים הצעירים- איילת שקד, יוני שטבון ועמיעד טאוב, שדרשו לשנות את ההחלטה על ביטול השריון לצעיר במידה והאישה שתשוריין במקום הרביעי תהיה צעירה. הוועדה החליטה ולהשאיר את "כללי המשחק" ללא שינוי.

כמו כן, נדחתה הבקשה לשריון מקום לעולה ברשימה לכנסת וכן נדחו הבקשות לאפשר התפקדות במזומן ולא רק באמצעות כרטיס אשראי וצ'קים.

עם זאת, הועדה החליטה לאפשר בחירה של חמישה מועמדים במקום שלושה כאשר המועמד הראשון מקבל 4 נקודות, השני 2 נקודות והמועמדים במקומות 3-5 מקבלים נקודה אחת. החלטת הוועדה הינה בהתאם לתקנון אשר אושר ע"י ועידת "הבית היהודי".

בנוגע להתפקדות בטלמרקטינג החליטה הוועדה כי יש "לעודד שיטות התפקדות המתאימות לעולם המשתנה ושההתפקדות בטלמרקטינג היא חוקית". הוועדה הדגישה כי "יש להקפיד לציין בפני המתפקדים את התחייבותם על פי תקנון המפקד וחוקת המפלגה". הוחלט כי אל המתפקדים שלא הוקראה בפניהם התחייבות זו יישלח מכתב המבקש לאשר את הסכמתם על ההצהרה הרשומה בטופס. החלטת הועדה נוגעת במיוחד למתפקדיו של נפתלי בנט אשר על פי הערכות כ-1,500 מהם התפקדו למפלגה טלפונית.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן