המזרחן מוטי קידר הודיע על תמיכה בבנט

ד"ר מוטי קידר, המוכר כמזרחן בכיר, הודיע על התפקדות ל"בית היהודי" ותמיכה בנפתלי בנט לראשות הרשימה: "בנט ושקד הם האנשים שצריכים לייצג אותנו בכנסת ובממשלה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/07/12 09:58 יט בתמוז התשעב

המזרחן מוטי קידר הודיע על תמיכה בבנט
צילום מסך, צילום: צילום מסך

המזרחן ד"ר מוטי קידר הודיע היום (ב') על התפקדות ל"בית היהודי" ותמיכה בנפתלי בנט לראשות "הבית היהודי" ובאיילת שקד לרשימה. קידר משמש כמזרחן בכיר ומרצה במחלקה לערבית באוניברסיטת בר-אילן, שהתפרסם בזכות מלחמות ההסברה שניהל בערבית עבור מדינת ישראל ברשתות הערביות.

קידר הוא עמית מחקר במרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת בר-אילן, מתמחה בחקר משטרו של חאפז אל-אסד, שירת באמ"ן והגיע לדרגת סגן אלוף בצה"ל.

"אני חושב שהגיע הזמן לצאת מהאדישות ולהתפקד ל'בית היהודי'", אמר היום קידר, "זאת כנראה המפלגה היחידה שמדברת אל הדור הצעיר, אל הדור הבא שלנו, אל אלה שאמורים לשמור על האופי היהודי של המדינה. האנשים הבולטים של הרשימה: נפתלי בנט, אילת שקד, הם האנשים שצריכים לייצג אותנו בכנסת ובממשלה - ובינינו - גם בראשות הממשלה".

קידר הוסיף כי "נפתלי בנט, אדם שלדעתי מייצג את כל המעלות: איש הייטק, לוחם קרבי, מחוייב בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו לעם ישראל, לארץ ישראל ולתורת ישראל - אדם משלנו - אני חושב שהדמות שלו היא זאת שהייתי רוצה לראות בהנהגת המדינה".

בנט הודה לד"ר קידר על התמיכה ואמר כי "ד"ר קידר הוא שותף אמיתי למאבק על ההגנה על ישראל מפני הדה לגיטימציה בעולם. לוחם אמיתי שאינו מפחד לומר לשונאינו את האמת בפנים - ברהיטות, בידע ובתקיפות. אנחנו מברכים על תמיכתו ורואים בו שותף אמיתי לדרך".