ד"ר יהודה דוד פורש מהמרוץ בשל מחלת הסרטן

ד"ר דוד, המתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, התמוטט בסוף השבוע והחליט לפרוש מהמרוץ ולהקדיש את זמנו לטיפול במצבו הבריאותי. יודגש, סיכוייו להתברג לרשימה היו קלושים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/11/12 11:24 כו בחשון התשעג

ד"ר יהודה דוד פורש מהמרוץ בשל מחלת הסרטן
יחצ, צילום: יחצ

ד"ר יהודה דוד, המתמודד לרשימת "הבית היהודי", הודיע היום (א') על פרישתו מהמרוץ לאור התמודדותו עם מחלת הסרטן. דוד, שנכנס למרוץ כתומכו של נפתלי בנט ובחר לתמוך בשר דניאל הרשקוביץ בהמשך הדרך, התמוטט ביום חמישי האחרון - ולאחר מכן החליט כי עליו לפרוש מיידית מהמרוץ ולהתמקד בשיקום מצבו הרפואי.

"אני מצטער להגיד לכם היום שאני פורש מהמרוץ בשל מחלת סרטן שהתגלתה לי לפני מספר חודשים, אני פשוט לא מסוגל לנהל את שתי המערכות הללו", אמר היום דוד בראיון לרדיו "גלי ישראל", "אני צריך לטפל בעצמי כדי לחזק את עצמי והמשפחה ולחזור לזירה בעזרת ה'".

יצוין כי סיכויי של דוד להתברג למקום ריאלי ברשימת "הבית היהודי" היו קלושים בלאו הכי. ד"ר דוד התפרסם כמי שחשף את התרמית מאחורי פרשת הילד מוחמד א-דורה, שאותו ניתח בשנת 1992 בעזה, אך אביו טען כי נפגע בצומת נצרים בשנת 2000 בידי חיילי צה"ל. התרמית גרמה למדינת ישראל נזק תדמיתי בעולם כולו, ולאחרונה ניצח ד"ר דוד בקרב משפטי והסברתי נגד אביו של א-דורה. בשנים האחרונות הוא מוביל את המאבק בתופעת הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל.