בקושי 1,400 איש התפקדו באינטרנט ל"בית היהודי"

במפלגה מאוכזבים מחוסר העניין הציבורי המורגש בנתוני ההתפקדות הנמוכים למפלגה, שלא ממריאים למרות הצטרפותו של נפתלי בנט למרוץ. מטה בנט: הנתונים אינם כוללים את המתפקדים שלנו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/06/12 18:05 יד בסיון התשעב

בקושי 1,400 איש התפקדו באינטרנט ל"בית היהודי"
יחצ, צילום: יחצ

אכזבה ב"בית היהודי" נוכח נתוני ההתפקדות הנמוכים במסגרת המפקד למפלגה המתקיים בימים אלה. לכיפה נודע כי מאז החלה ההתפקדות באינטרנט לפני כחודש וחצי, עד כה התפקדו למפלגה באמצעות אתר האינטרנט שלה רק כ-1,400 איש - נתון הנמוך משמעותית ביחס לצפי הראשוני ובהתחשב בלוח הזמנים.

נתוני ההתפקדות שהגיעו לידי כיפה מצביעים על כך שחלק ניכר מאותם גולשים התפקדו למפלגה עוד קודם הכרזתו של נפתלי בנט על מועמדותו לראשות "הבית היהודי". במפלגה קיוו כי בנט, שלו פעילות ענפה ברשתות החברתיות, יצליח להביא עמו סחף משמעותי של מתפקדים באמצעות הרשת - אך תקווה זו, לעת עתה, לא מתממשת.

נתונים אלו מחזקים את ההערכות לפיהן "המפקד האמיתי", זה שיקבע את סדרי הכוחות, יירשם בשטח ולא באינטרנט.

בניגוד לנתונים שהגיעו לידי כיפה, במפלגה טוענים כי למעלה מ-1,000 איש התפקדו ל"בית היהודי" רק בשבוע האחרון. "ההערכות מדברות על מספר אלפים נוספים שהתפקדו באמצעות פוקדים מסודרים המחזיקים בשלב זה את טופסי ההתפקדות ויימסרו אותם בהמשך", נמסר לכיפה.

בשיחה עם גורם במטה בנט, הוא הביע סיפוק מהמספרים שבידי ועדת המפקד וסיפר כי "רק ביממה הראשונה לכניסתו של בנט למירוץ, התפקדו באמצעות אתר האינטרנט של בנט כמות הגדולה מזו שהתפקדו לאורך כל תקופת המפקד, עד עתה, ישירות בועדת המפקד. המספרים בסוף צפויים להיות מרשימים, לאחר שיאחדו את הנתונים".