בנט סייר בדרום תל אביב: "מרגיש פה כמו בארץ אחרת"

נפתלי בנט, המתמודד לראשות "הבית היהודי", עמד מקרוב על תופעת המסתננים בדרום העיר תל אביב ונפגש עם חברי הגרעין התורני במקום. "הגיע הזמן להחזיר את ישראל לידינו", אמר לתושבים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/06/12 23:02 ה בתמוז התשעב

בנט סייר בדרום תל אביב: "מרגיש פה כמו בארץ אחרת"
EDK תקשורת, צילום: EDK תקשורת

נפתלי בנט, המתמודד לראשות "הבית היהודי" בפריימריז המתקיימים בימים אלה, ערך היום (ב') סיור בדרום תל אביב יחד עם איילת שקד, זאת כדי לעמוד מקרוב על תופעת המסתננים באזור. בנט נפגש במהלך הסיור עם חברי הגרעין התורני במקום ועם התושבים הוותיקים של דרום העיר, מהשכונות שפירא, נווה שאנן והתחנה המרכזית.

התושבים ציינו במהלך הסיור כי בשכונות בדרום ת"א מתגוררים כיום קרוב לארבעים אלף מסתננים, בעוד שמספר התושבים הוותיקים בשכונה עומד על שלושים אלף בלבד. עוד ציינו התושבים כי החיים באזור, בעיקר בלילות, הפכו בעבורם למציאות קשה הכוללת הטרדות, מעשים מגונים ואלימות מצד המסתננים.

"חזרתי מוטרד ביותר, הרגשתי כמו בארץ אחרת", סיכם בנט, שציין כי "המסתננים הם לא האשמים, זאת הממשלה אחראית -הרי הכל קרה ב-3-4 שנים האחרונות. יש כעת רק פתרון אחד: קטיעת המוטיבציה להסתנן: להעניש בחומרה בעלי עסקים המעסיקים מסתננים בלתי חוקיים. ללא עבודה, ייפסק הנחשול. הגיע הזמן להחזיר את ישראל לידינו. והגיע הזמן שהממשלה תחדל לפחד ותתחיל להגן על אזרחיה".