בנט לפעיליו: רק המפלגה המאוחדת תחזיר את הזהות היהודית לעם

המתמודד לראשות "הבית היהודי" קיים כנס פעילים בירושלים, בו השתתפו גם תומכיו המרכזיים. "אני מבטיח שבניגוד למה שראינו מהפוליטיקה הציונית דתית, אנחנו נעבוד ברעות. יחד ננצח", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/10/12 20:19 טו בחשון התשעג

בנט לפעיליו: רק המפלגה המאוחדת תחזיר את הזהות היהודית לעם
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט, המתמודד לראשות "הבית היהודי", קיים הערב (ד') כנס פעילים בירושלים, בו השתתפו כ-400 ממתנדבי המטה שלו. באירוע השתתפו גם תומכיו המרכזיים של בנט: הרב תא"ל אביחי רונצקי, סגן יו"ר הכנסת אורי אורבך, סגן ראש עיריית באר שבע אבי וורצמן, מייסדת תנועת "ישראל שלי" איילת שקד, סגן ראש מועצת בנימין אל"מ (מיל') מוטי יוגב ומייסד תנועת "רעננים" יוני שטבון.

"בדור האחרון המשימה שלנו הייתה יישוב ארץ ישראל, המשימה של הדור הבא, בנוסף ליישוב ארץ ישראל זה להתפרש, להגיע לעיירות הפיתוח, להביא זהות יהודית לכל פינה בארץ", אמר בנט, שציין בפני פעיליו כי "אף אחד לא ידאג להחזיר את הזהות היהודית של עם ישראל ולשמור על ארץ ישראל - לא הליכוד - בטח לא הליכוד ביתנו ולא אף אחד אחר - רק המפלגה המאוחדת".

בנט "פרגן" לשותפו, ח"כ אורי אורבך, וציין כי "אורבך דחף ויזם את כל המהלך הזה של הפריימריז שיקרה. אורי מייצג בשליחותו בתקשורת את החיבור שאנחנו מדברים עליו בין דתיים לחילונים. את הצורך להיפתח לעם ישראל".

"אני לא מוכן אף פעם להבטיח הבטחות, גם לא בבחירות. דבר אחד אני מבטיח: אחרי מה שראינו בשנים האחרונות בפוליטיקה של הציונות הדתית, ואין צורך לפרט, על דבר אחד אני מתחייב - דבר אחד יהיה פה, תהיה פה רעות", הוסיף בנט, "נעבוד ברעות - לא נכשיל אחד לשני חוקים, נדע לשרת את העם ואת הארץ ונעזור אחד לשני. יחד ננצח".