אורלב נגד שקד: אתבע אותה דיבה על עלילת הדם שפרסמה נגדי

בעקבות דבריה של איילת שקד, אשר האשימה את ח"כ זבולון אורלב בתמיכה בתוכנית ההתנתקות, טוען אורלב כי "אם היא לא תתנצל באופן מיידי ובפומבי - אתבע אותה בתביעת דיבה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 19/06/12 14:09 כט בסיון התשעב

אורלב נגד שקד: אתבע אותה דיבה על עלילת הדם שפרסמה נגדי
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

ח"כ זבולון אורלב מתכוון לתבוע דיבה את איילת שקד, המתמודד בפריימריז ל"בית היהודי", בעקבות דבריה שפורסמו בכיפה במסגרתה האשימה שקד את אורלב בתמיכה ביישום תוכנית ההתנתקות.

"נדהמתי לפרסום עלילת הדם כנגדי של איילת שקד בעניין ההתנתקות מגוש קטיף ואם היא לא תתנצל באופן מיידי ובפומבי על העובדה המופרכת שפרסמה, אתבע אותה בתביעת דיבה", אמר אורלב לכיפה, שציין כי "התמודדותה בפריימריז העבירה אותה על דעתה בהפריחה עלילת דם כוזבת שאין לה שום בסיס במציאות ויסוד בעובדות".

אורלב ציין כי הוא "נלחם ונאבק נגד ההתנתקות, הצבעתי כנגדה בכל ההצבעות בממשלה ובכנסת. לאחר החלטת הכנסת שתמכה בהתנתקות וסירוב ראש הממשלה שרון למשאל דעת קהל, הודעתי על התפטרותי באוקטובר 2005, קרוב לשנה לפני ההתנתקות".

"לידיעת איילת שקד, אף שר חילוני לא התפטר מרצונו מן הממשלה אלא הם פוטרו ממנה: השר ליברמן לפני ההצבעה בממשלה, השר לנדאו לאחר שהצביע בכנסת נגד ההתנתקות בכנסת. השר נתניהו, שהצביע בכנסת בעד ההתנתקות, התפטר ימים ספורים לפני ביצוע ההתנתקות".

כפי שדווח בכיפה, מוקדם יותר היום דחתה שקד טענות כלפי התמודדותה בפריימריז ל"בית היהודי" כאישה שאיננה דתייה ואמרה כי "זבולון אורלב שכיפה לראשו ישב בממשלה ואפשר את ההתנתקות בעוד שליברמן, חילוני גמור פרש בזמן. אז שלא יטיפו לי על ערכים. אני לא רואה איך דווקא הכיפה והאמונה הדתית של הנבחרים הצילה אותנו, כי את הגרוש אפשרו גם אנשים עם כיפות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן