אורבך שוחרר מבית החולים: "טוב להיות בבית"

כפי שדווח לראשונה בכיפה, מצבו הרפואי של ח"כ אורי אורבך השתפר השבוע והיום, לאחר כחודש של אשפוז, הוא שוחרר מבית החולים "שערי צדק". לשכתו: הוא יחזור בקרוב לפעילות פוליטית מלאה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/06/12 13:13 ה בתמוז התשעב

אורבך שוחרר מבית החולים: "טוב להיות בבית"
יעקב גולן-cc-by-sa, צילום: יעקב גולן-cc-by-sa

ח"כ אורי אורבך שוחרר היום (ב') מבית החולים "שערי צדק" לאחר שאושפז לפני כחודש בעקבות זיהום וסיבוך בריאותי. השיפור במצבו הרפואי של אורבך נרשם כבר לפני מספר ימים ודווח לראשונה בכיפה. אורבך אישר את הפרטים וציין: "טוב להיות בבית".

מקורביו של אורבך הלינו על כך שגורמים במערכת הפוליטית ניצלו את מצבו הרפואי כדי לבודד את אורבך ולפגוע ביכולתו הפוליטית. "קיבלתי לא מעט הודעות כתובות ששואלות אם אורבך מורדם או מחוסר הכרה. לא ברור לי מי החליט להזין את השמועות הללו, אך ברור כי זה לא היה המצב", מספר לכיפה אחד ממקורביו של אורבך, שטען כי "גורמים בעלי אינטרס התנהגו בצורה שפלה וניצלו את מצבו הבריאותי של אורי כדי לפגוע במעמדו הפוליטי".

מוקדם יותר החודש נאלץ אורבך, באמצעות לשכתו, להזים שמועות שגרסו כי הוא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים בעקבות מצבו הבריאותי. חלק מהדיווחים הגיעו גם למייל האדום של כיפה - אך נשללו לאחר אימות מול לשכתו של אורבך, שטענה בתוקף כי בכוונתו לחזור מיידית אל המירוץ הפוליטי במפלגה בפרט ואל החיים הפוליטיים בכלל, מיד לאחר שישוחרר מבית החולים.