אורבך מבהיר: אחזור לפוליטיקה לאחר שאשתחרר מבית החולים

ח"כ אורי אורבך, המאושפז מזה כשבועיים וחצי בבית החולים בעקבות מצב רפואי קשה, מכחיש דיווחים שונים לפיהם בכוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים בשל מצבו: "למדתי על חברות, גם על טיפשות ורכילות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 15/06/12 16:04 כה בסיון התשעב

אורבך מבהיר: אחזור לפוליטיקה לאחר שאשתחרר מבית החולים
יעקב גולן-cc-by-sa, צילום: יעקב גולן-cc-by-sa

ח"כ אורי אורבך המאושפז מזה כשבועיים וחצי בבית החולים "שערי צדק" בעקבות מצב רפואי מסובך עליו דווח לראשונה בכיפה, מתייחס היום (ו') לראשונה לסוגיית אשפוזו ומכחיש דיווחים שונים לפיהם בכוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים ומהתמודדות בפריימריז ל"בית היהודי".

בדברים שפרסם אורבך בעמוד הפייסבוק שלו, הוא מציין כי "מה שהתחיל כפצע במרפק הסתבר כעניין יותר מסובך. הזמן שלי מוקדש עכשיו כולו לטיפול וריפוי". אורבך מתאר כי הוא "מוקף במשפחה ובחברים" וכי הוא "לומד דברים נוספים על העולם, על האדם, על חברות, גם על טיפשות ורכילות".

"אני פשוט משקיע פחות בלהגיב, להסביר, לתרץ, ולנמק למה אני עדיין לא מת, ברשותכם", כותב אורבך, שמבהיר כי הוא מתכוון "בעזרת השם, בקרוב, לחזור למשימותיי, בלי הנחות, בלי טובות ומתוך רצון לשינוי".

"אתם מוזמנים לאחל, לברך, להזדהות, אבל רק לא לרחם, לרכל ולעסוק בהבלים. ביקורים כבר יש לי מספיק. אשתדל לעדכן מפעם לפעם, לפי הכוח והעניין", הוא מסכם.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן