אבי וורצמן מצטרף למירוץ בבית היהודי

וורצמן, מקים הגרעין התורני בבאר שבע וסגן ראש העיר החליט להתמודד לרשימת "הבית היהודי". הסביר כי בכוונתו לייצג את תושבי הדרום אשר "לא מקבלים היום בכנסת ייצוג הולם"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/08/12 09:40 ח באלול התשעב

אבי וורצמן מצטרף למירוץ בבית היהודי
אפרים גליק, צילום: אפרים גליק

אבי וורצמן, סגן ראש העיר באר שבע ומקים הגרעין התורני "בית מוריה" בעיר, הודיע היום (א') על מועמדותו לרשימת "הבית היהודי".

וורצמן הוא מהפעילים החברתיים הבולטים בציונות הדתית, איש מפתח בעשיית הגרעינים התורניים ברחבי הארץ. הוא נשוי ואב לארבעה בוגר "מרכז הרב" וישיבת "אור עציון". בעברו שימש מנכ"ל תנועת "מבראשית" ו"מסע ישראלי" וכמנכ"ל ישיבת "הכותל".

וורצמן אמר כי "לאור הפניות הרבות שקיבלתי החלטתי להתמודד בפריימריז הקרוב לרשימה של הבית היהודי. אני מאמין שהקול של עשרות אלפי חברי הציונות הדתית העוסקים בעשייה חברתית, חינוכית ותורנית צריך להישמע יחד עם ייצוג של העיר באר שבע וכלל אזור הדרום שלצערנו לא מקבל כיום בכנסת ייצוג הולם".

"יש חשיבות מיוחדת לכך שהציונות הדתית תכריז בגאון שהנאמנות להתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל והדבקות במורשת היהודית ובערכי התורה הולכת יד ביד עם עשייה חברתית ודאגה לכל שכבות האוכלוסייה ולכל הציבורים והמגזרים בעם ישראל", הוסיף וורצמן.